hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.09.09. 12:56 hajnalicsillag

pörgős napok voltak.

Ez a hét a várt izgalmaknak megfelelően érdekes dolgokat hozott.

Hétfőn reggel Pestre, pontosabban Budára utaztam az Ez az a nap irodába. Kezdjük ott, hogy majdnem lekéstem a buszt (a szomszéd háza előtt vett fel), mert elfelejtettem, hogy már előbbre tették a menetrendet.. de nem éreztem kínosnak, előfordult már hasonló szituáció párszor. A vonaton az első kocsiba szálltam és máris jött az ellenőr. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy az egyik utassal vitatkozik, ami fél perc múlva hangos veszekedésbe torkollott. Elkezdett ordítozni az utas, hogy ő nem fog jegyet venni, eddig se vesz és ezután se fog, mert a kormány így meg úgy, 100 milliót elraboltak, ő nem fog ezért fizetni. Mindenki nézett rá, hogy mi baja van. Egyrészt biztos volt benne igazság, de nagyon idióta volt. Aztán kérdezte a kaller, hogy van-e rendőr a kocsiban, de nem volt, úgyhogy mondta, hogyha talál akkor visszajön. Addig kiküldte az utast a kocsiból. Mondta az ellenőr, hogy regisztrációs jegyet kért, de nem volt 65 éves, és azt mondta nincsenek nála iratok, mikor kérte. Na mindegy, érdekes volt. Kb. 9:45-re érhettem az irodába és ott voltam egészen öt óráig, segítettem az előkészületekben. Visszafelé is egy megálló erejéig fel szoktam szállni a villire. Most is így tettem, de megálltunk félúton és várakoztunk. Na mondom, csak most ne jöjjön ellenőr. Aztán végülis bemondták, hogy az előttünk lévő járművön valaki rosszul lett, így kinyitják az ajtókat, de figyeljünk a közlekedésre. Pont jó volt, mert az aluljárónál álltunk majdnem, így csak azon kellett átmennem. Mivel lekéstem volna a buszomat nem is jöttem Vácra egyből Pestről, de így csak negyed 9-kor értem haza.
Kedden ismét mentem ugyanígy (de akkor már korábban keltem fel). Úgy szoktam kimenni Budára, hogy megyek egy állomást a villivel (sajna bliccelek), aztán átsétálok a Margit-hídon, mert onnan megy a másik villamos. Ott azért nem szoktam, mert 7 megállót utazok. Aznap volt bennem egy rossz érzés, hogy tuti fog jönni ellenőr.. de egyébként is lyukasztottam volna. Aztán a megállóban volt egy fura nő. Mindegy, nem nagyon foglalkoztam vele, leültem és vártam, hogy elinduljunk. A nő velem szemben ült és mikor félúton voltunk az első megálló felé, akkor kikapta a zsebéből a karszalagot és mondta, hogy jegyeket, bérleteket. Nem csapott be a megérzésem. :) Aznap is bent voltam az irodában háromnegyed 5-ig, aztán eljöttem, mert nővéremmel mentünk a Wessibe, most volt a kezdő alkalom. A nyugatiban még vártam rá, mert késett a vonatuk, és még a westenbe is be kellett mennünk, szóval elkéstünk. :( Pedig mindig ott szoktam lenni időben.. de legalább Dávid foglalt nekünk helyet. Elég sokan voltak, ez volt az őszi félév kezdő alkalma. A tanulásról, munkáról volt szó, bölcsességről, szóval elég aktuális volt. A hangulat jó volt, elég sok ismerőssel találkoztam és beszéltem, bár mostanra több lett az ismeretlen arc.. bezzeg a Nap utca idejében más volt, majdnem mindenkit ismertem. :D Kb. fél 10-ig maradtunk, aztán hazafelé indultunk. Pont akkoriban ért végett a magyar meccs, amit emiatt nem láttam :((, de legalább nyertünk. :) Fél 11 után már itthon is lehettünk, eléggé fáradt voltam.
Szerdán azt hiszem nem történt semmi izgalmas.
Tegnap pedig fel kellett kelnem, mert el kellett mennem az orvoshoz a receptekért és mamámat is elkísértem, mert még múltkoriban felsértette a lábát egy tuskóval és mostanra elég csúnya lett neki a seb. Nem voltak sokan a rendelőben, de több mint egy órát vártunk, mamám meg kezdett rosszul lenni..na mondom még csak ez kell.. (Amúgy nem úgy van, hogy az időseket és a kisgyereket előre kell engedni ilyenkor? csak mert a mamám 90 éve szerintem elég mérvadó.) Nos mindegy, bekerültünk aztán megmutatta a lábát, a doki meg tökre kiakadt, mert szerinte el volt fertőződve meg koszos volt, mert ahogy felsértette a bőrét az visszahajlott és visszanőtt a széleim. Szóval megint lefertőtlenítették meg bekötötték neki, és adtak beutalót a kórházba, hogy vigyük el még aznap kitisztíttatni, meg kell kapnia tetanuszt. Megvártam amíg kinyomtatnak mindent, aztán szépen lassan hazabattyogtunk. Apa otthon volt délelőtt így ő vitt be kocsival, de ideges volt, mert még dolgoznia kellett és haza is akart hozni. Ezért úgy döntöttünk, hogy a sürgősségivel próbálkozunk (hiába, hogy a traumatológiára kapott beutalót). Hát ott is mire történik valami... vagy egy órát kellett várni. Bementem mamámmal, fel kellett feküdnie és ellátták a sebét, a doki elmagyarázta mi a teendő. A vicc az, hogy azt mondták nem tudnak ők sem tetanuszt beadni, ezért felírják receptre, váltsuk ki és adassuk be a háziorvossal. A "sürgősségi" ellátás után végre nyugodtan hazafelé indulhattunk; mire hazaértünk már 1 óra volt (elég jó arány, hogy 8:45-kor mentünk a háziorvoshoz..). Délután csináltam gofrit, sütöttem párat. Aztán tv-ztem, gondoltam majd utána megsütöm a többit, de elaludtam és csak este keltem fel, addigra pedig anya megcsinálta. Azért nem unatkozom, hiába, hogy itthon vagyok.

Ja, ez még nem tudtam melyik nap történt, de kiderült, hogy az egyetem megint kevert és még nekem kellett a tanulmányi osztálynak írogatni, hogy semmi közöm az iskolához, mert nem iratkoztam be és nem fizettem be semmit. Erre ma felhívott, akinek írtam és kiderült, hogy az iskola a félretájékoztatásnál is félretájékoztatott. Hihetetlen.

Szólj hozzá!

Címkék: élet kórház pest élmények


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr353213603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása