hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2010.09.19. 22:33 hajnalicsillag

miért néznek furán rám az emberek?

Sokszor mikor az utcán megyek a városban a szemeim találkoznak más emberek tekintetével. Olykor hosszú pillanatokig figyelem az arcot, az embert, néha viszont csak egy másodperces találkozás is elég. Sok minden le lehet olvasni a tekintetekből, a mimikából. Vannak olyan napjaim, amikor úgy érzem, hogy az utazás vagy a séta során szándékosan, vagy akár véletlenül is több figyelő arc mered rám. Ilyenkor elgondolkozom miért? Hiszen nem vagyok különleges felöltözve (ha csak nem éppen rikítok a sok szürke ruhás ember között), nem vagyok olyan értelemben szép lány, akit szívesen figyelnek az emberek, és van, hogy még a vidámság sem látszik az arcomon, főleg nem reggel fél 8-kor. Akkor miért merednek rám figyelő szempárok? Gondolkoztam, és lehet, hogy van rá egy értelmes magyarázat. A fekete kabátomon van ragasztva egy 3-3,5 cm átmérőjű narancssárga mosolygó smiley fej. Még a tavaszi diáknap alkalmával került fel. Múltkor mikor temetésre mentünk, akkor le akartam szedni, hogy azért mégse legyen már ott, de nem tudtam, mert ott maradt volna a matrica helye. Így le se szedtem, és ott virít minden egyes nap a kabátomon. Talán ez az, amiért figyelnek, bár nem hiszem, mert nem találkoztam mosolygó arcokkal. :( Van egy olyan igevers, hogy: Ti vagytok a világ világossága. (Máté 15:4). Talán ezt a fényt látják rajtam mások? Remélem. :)

komment

Címkék: emberek fény


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr632308799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoty27 2010.09.21. 14:50:33

Vagy csak egyszerűen árad belőled a boldogság és ezt irigylik mások. Nem az a boldogság, ami a külsődön megnyilvánul, hanem amit legbelül érzel :)

nemethmili 2010.09.21. 16:29:41

tetszik a bejegyzésed, meg a blogod is!:) írhatnál gyakrabban! (egyébként a baptiifi.hu-n találtam rá a blogod linkjére:))

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2010.09.21. 17:55:57

köszi a kommenteket! :)
Zsotya: sajnos nem tudom mások milyen szemmel néznek rám, vagy mit látnak bennem, de remélem, hogy a jót/ az igazi énemet! :)

nemethmili: köszi, örülök, hogy tetszik! :) igyekszem minél gyakrabban írni, ahogy az időm engedi. várom a további észrevételeket, kommenteket, mindig örülök nekik! ^^
süti beállítások módosítása