hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2008.11.05. 22:16 hajnalicsillag

álom

Az utolsó időkben élünk. Valami történik, ezért menekülni kell, mert különben megtalálnak és lelőnek. A szüleim már biztonságban vannak, ezért szólnak, hogy mi is menjünk oda (tesóm, mamám, én). Gyorsan felöltözöm, még emlékszem milyen ruha van rajtam. Gyorsan bepakolunk pár cuccot, néhány ruhadarab, hideg élelem, 1-2 fontos tárgy. Néhány szatyornyi dolog összejön. Még a szülők utolérnek, hogy  pakoljunk hideg kaját, mert már most "éheznek" mi lesz később. Emlékszem, ahogy a hűtőből pakolok valamit. Fogjuk a kismacskákat, vagy mit, és rohanunk ki a kocsihoz. Útközben kiejti mamám a kezéből a csomagokat. Én felkapom, gyorsan bepakolunk hátulra, aztán beülünk. Sietünk, mert már közel vannak. Azt hiszem én vezetek, a többieknek mondom, hogy mikor az adott helyhez érünk, akkor bújjanak le a kocsiban, mert mindenkit lelőnek, aki arra megy. Megpróbálunk túljutni a helyen, ha le nem lőnek. Felébredek.

3 komment

Címkék: harc álom


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr64753044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr5ker 2008.11.06. 17:51:02

Hello!
Hát csak ehhez tok írni, a többinél regelni kell, bár nem naon értem hmiért!!
Hát iggen ezt pont neked való, ...a blog:D Nem rossz, főleg az a fejléc:DD
Hátt sok sikert a szerkesztéshez
szióó

Coby 2008.11.06. 23:31:04

Huh, elég érdekes álom, számomra ilyen háborús hangulat jött le... de elég nyomasztó :/ Ilyenkor bosszantó nem tudni mi történik, és kik azok az "ők"

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2008.11.07. 15:10:00

Igen, furcsa álom volt, mint általában. Azért kellett 5 perc mire feldogoztam, hogy ezt álmodtam.
süti beállítások módosítása