hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.04.28. 22:19 hajnalicsillag

öröm van a szívemben!

Mert végre vége az iskolának! Az elmúlt hetek, vagyis inkább hónapok brutálisak voltak, eléggé megviselt lelkileg, és szépen lassan kezdett rámenni az egészségemre is. Nagyon vártam már, hogy vége legyen ennek a két évnek is, meg hogy 6 év után kikerüljek abból a suliból. Most biztos gondoljátok, hogy milyen kis puhány vagyok, de ha ti is az ofő terrorjában éltetek volna a sok suttyó között, akkor lehet máshogy látnátok a helyzetet.
Durva belegondolni, hogy 3 intézménybe már összesen 14 évet jártam iskolába, hogy milyen gyorsan elment ez az idő, és hipp-hopp itt vagyok 20 évesen az élet küszöbén. Megállás viszont nincs, mert csomó tételemet még meg kell írni, utána készülhetek a vizsgákra, ami sorrendben így fog következni:

  • május 18: írásbeli - áruforgalmi ismeretek, kereskedelmi egység szabályszerű működése, bizonylatok kitöltése.
  • június 9-10: gyakorlat - élelmiszer, vegyiáru, ruházat, textilipar, bútoripar
  • június 22: szóbeli - áruforgalmi ismeretek, kereskedelmi egység szabályszerű működése, marketing.

Ami miatt izgulok az inkább a gyakorlat része angolul, mert olyan kifejezéseket kell tudni, amit most hallok először, és még nem is tudom őket. Meg a textil miatt kicsit, hogy fel kell majd ismerni a boltban az anyagot és beszélni a tulajdonságairól, meg milyen ruha készülhet belőle. Ja igen, mert hát a gyakorlati vizsgák boltokban lesznek fényes nappal - vidám lesz.
A vizsgákig meg közöttük lesz korrepetálás mindenféle tantárgyból, de én úgy döntöttem, hogy nem megyek be - jelen állás szerint. Tényleg nehezen bírtam már idáig, meg nagyjából tisztában vagyok mindennel, ezután már csak egy tanulással meg kell erősíteni. :) Amúgy is, elfoglalt leszek, megyek koncertezni. :D A legszebb azt hiszem a gyakorlat előtti estén (8-án) a P.O.D. koncert lesz, az A38-on. :P Sokat aludni nem fogok, de hát fiatalság bolondság. Na meg ott van június 3-4-én a Lumen Fest, arra is még össze kell szedni a kis csapatot, mert nagyon jónak ígérkezik! (aki akar jönni, az szóljon nekem!!) Szóval igen, nagyon örülök és boldog vagyok, és biztos hogy sokat fogok aludni, mert a mostanában esedékes 5-6 óra nem túl kielégítő. Ez volt a helyzetjelentés mára. :)
 

komment

Címkék: koncert suli boldogság vége


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr502863147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása