hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2010.11.27. 22:08 hajnalicsillag

számokból az életem.

Talán már írtam itt a blogomban, hogy tavasszal jártam ilyen pályaválasztási - önismereti képzésre, és most ősszel lenne a másik 4 alkalom. Viszont mindig úgy adódik, hogy a többiek nem tudnak jönni a másik iskolákból vagy valami, én meg jó kislány módjára múltkor is beköszöntem az oktatóhoz. Most hétfőn is így volt, és akkor mondta, hogy legalább megcsináltat velem ilyen tesztet vagy mit. Meg kellett adnom a születési dátumomat, ő pedig egy lapra rajzolt egy 3x3-as kockát és beírogatta a számokat. Ebből pedig kiolvasta nekem, hogy milyen a személyiségem. :D

És akkor elkezdi mondani, hogy kreatív vagyok és jó a kommunikációs képességem (ekkor virult a fejem), de hogy nincs önbizalmam. Utána mondja, hogy ilyen érzelmi falakat építek fel magam körül, és hogy kevést embert engedek magamhoz közel. Meg hogyha lenne önbizalmam, akkor lehetnék a középpontban, mármint így központi ember lehetnék valahol, összefogni a népet, vagy valami ilyesmi, csak ez gátol. Aztán azt mondta, hogy felépítettem egy képet, hogy milyen barátot szeretnék, de túl sok az elvárásom vele kapcsolatban. Meg hogy mivel nincs önbizalmam, meg nem vagyok cicababa típus (ezt a sok egyesből olvasta ki :D), ezért a gyenge fiúkat vonzom. Úgy értve, hogy nem a férfiakat, hanem a fiúkat. Meg még az is a "negatív" dolgok között szerepelt, hogy nagy bennem a megfelelési vágy. Meg akarok felelni különböző embereknek különböző helyzetekben, és hogy ez is ilyen nyomasztó dolog. A pozitív dolgok közé pedig az tartozott, hogy jó az esztétikai érzékem, tehát szeretem ha a dolgok passzolnak egymáshoz és erre oda is figyelek. Hát kb. ennyire emlékszem. Jókat mosolyogtam közbe, valamikor meg ilyen kérdőjelekkel a fejem tetején néztem. Próbáltam kedvesen mosolyogni, de hát... Aztán mondja, hogy segíthetünk azon, hogy az önbizalmam nőljön. Van egy ilyen terápia, az a neve, hogy kineziológia. És akkor az lenne, hogy tenne nekem fel kérdéseket és fogná a karomon az izmokat, és ha valamire nem a válasz, akkor elernyednek,ha pedig igen, akkor ugyanúgy maradnak. És hogy így meg lehetne találni az okát annak, hogy miért nincs önbizalmam és akkor lehetne azon javítani. Aztán felállított és valami energiákról beszélt, meg jing-jang, és el kellett ismételnem két mondatot, hogy azon bemutassa. Hát én ezeken nem vettem észre, hogy valami változott is volna.. :D Na mindegy, mondta hogy aludjak rá egyet és ha van kedvem, akkor majd szóljak neki és szívesen dolgozik velem rajta. Hát, azt hiszem nem lesz kedvem hozzá.

szerk.: ja, és azt is kitalálta, hogy második gyerek vagyok a családban és egy nővérem van. :D

Szólj hozzá!

Címkék: élet számok önismeret személyiség


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr752477819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása