hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2012.12.31. 01:35 hajnalicsillag

2012.

7745445_043603131000_2.jpgAzért  szeretem az évvégéket, mert ilyenkor mindig visszatekinthetek az elmúlt hónapokra, történésekre és átgondolhatom a megélt érzéseket, történeteket. Néha jó felidézni, hogy ezen és azon is túl estem - ez által erősödtem, és persze jó visszaemlékezni az öröm pillanataira is.

Ebben az évben volt sok küzdelem, tanulás, tapasztalatszerzés, idegenek közé való beilleszkedés, sütés, írás, sok segítség másoknak, öröm, elkeseredettség, esküvők, barátságok, meglepetések, gátak, félelmek, munka, hit, jó zenék, sok stressz, még több aggodalom, de ezeknél is több hála. Igazából szavakban, de még mondatokban is nehéz is összefoglalni egy évet. Szerettem 2012-öt minden nehézségével és örömével, mert mindegyikből tudtam valamit tanulni. Ami fontos, hogy erősödött a hitem és most már nem csak tudom, hanem megtapasztalom azt is, hogy győztes vagyok!
Év elején mindig vannak terveim vágyaim, de igazából sosem tudom, hogy hova kerülök, mindig csak valahogy úgy engedem, hogy sodorjon magával az élet. Nem mondom, hogy minden esetben ez a jó döntés, de így egyszerűbb volt néha. Ettől függetlenül persze most is vannak álmaim és céljaim, amit 2013-ban szeretnék megvalósítani. Ezek nagy részéhez egyelőre csak zéró lustaság és talpraesettség kell - persze a hit és a kitartás mellett. Apropó hit. Az ezzel működő nyári CT tábor is váratlanul köszöntött be az életembe, de örülök neki. Sikerült néhány félelmemet átlépni, olyan dolgokat tapasztaltam, amire azt hittem én kevés vagyok. Emellett annak is örülök, hogy mások épülésének a részese is lehettem, emiatt is kicsit "fontosabbnak" érzem már magam. Nem tudom mi lesz a folytatása a folyamatnak, de kíváncsian várom. Ahogy azt is, hogy mi lesz a suli végkifejlete. Hamarosan túl leszek a felén, de mégis sok van hátra. Bele kell húznom. Mégis ez az egyik legnagyobb hálaokom idén, hogy járhatok.
Sok mindent kiemelhetnék még, de akkor megint hosszú bejegyzés lenne. Egyszerűen szeretnék a jó és örömteli dolgokra emlékezni, bízni és hinni, és abban a tudatban átlépni a jövő évben, hogy győztes vagyok és számomra a legjobb van eltervezve. Ezért búcsúzom is 2012-re, ha nem tettétek, olvassátok el az egyik legkedvesebb munkámat ebből az évből. Boldog és nagyon áldott, vidám évet mindenkinek! :) Olvassatok jövőre is, és hallgassátok meg még idén Matt & Toby - Matt & Toby című lemezét, mert az egyik legjobb az évben. ;)

2013_happy_new_year-wallpaper-1366x768.jpg

komment

Címkék: személyes visszatekintés gondolatok 2012 hála év vége 2013


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr134987190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása