hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.02.23. 11:10 hajnalicsillag

elaludtam.

Reggel. De olyan szinten, hogy az hihetetlen. 8:37-kor ébredtem fel, és a busz 8:40-kor megy, utána meg 11:30-kor szóval mára a suliról le is mondhattam...  Valószínűleg csak egyszer csörgött a telefonom, én meg úgy lenyomtam, hogy többször nem is zenélt. :S


Amúgy ez két okból gáz: egyrészt a múltkori betegségem miatt hiányzott 1 hetemet se pótoltam még be teljesen, meg egy hete is hiányoztam a bíróság miatt, és már többet nem akartam; másrészt pedig anya már nem igazolhat több napot. Felhívtam, hogy most keltem fel és mi legyen, aztán felhívta a dokit, mondta hogy menjek el hozzá ad igazolást. Szóval tesómnak szóltam hogy vigyem el kocsival a szomszéd faluba, mert ugye busz nincs amivel el tudtam menni.. aztán kaptam egy napos igazolást "betegség miatt".

14 éve járok iskolába, de még soha nem történt velem ilyen. Jó, persze volt, hogy elaludtam, de akkor is ilyen 10-20-30 perceket és összekapkodtam magam, így emiatt még nem késtem sose suliból. Meg azért tényleg nem jó, + 7 óra hiányzás, még több pótlás. :S

2 komment

Címkék: elalvás hiányzás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr652683152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thomasso :) 2011.02.23. 14:29:59

Hát, sok csodát megélhet az ember, ha elkésik. :) Egyetemi éveim alatt minden előfordult már. Csúnya elkésés, észrevétlen hiányzás, és jópár olyan eset, amikor (bizonyára Isteni beavatkozás eredményeként) pont olyankor aludtam tovább, mikor éppen elmaradtak az órák, és fölöslegesen is mentem volna be, mint másnap kiderült. Mindent egybe véve az alvás jó dolog... de a felkeléssel évekig küszködtem, s most úgy kelek fel, hogy rádió kapcsol be reggel. Bármilyen számot állítottam be a telefonomba ébresztőnek, úgy megutáltam, hogy ezt kellett kitalálnom. Most változatos a reggel. :)

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2011.02.23. 17:19:06

@Thomasso :): ez jó! :) én is rádióval kelek, de én csak utána kapcsolom be, miután felébredtem. :D

hát én ennek az elalvásnak egyelőre semmilyen előnyét nem látom. :S :/
süti beállítások módosítása