hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.01.14. 18:11 hajnalicsillag

vége a Krosskultnak.

Múlt héten 5 év működés után bezártuk a Krosskultot. Közel 3 évet írtam ott (márciusban lett volna ennyi), és hát mit mondjak, nagyon a szívemhez nőtt, így eléggé mélyen érintett ez az egész.

Már hónapok óta úgymond egyfajta visszesést tapasztaltunk meg, mi belsősök, de lehet kívülről is látszódott mindez. Engem személy szerint szomorúan érintett, hogy alig kaptunk visszafelé reagálást az olvasóktól, és a statisztikánt is rendesen visszaesett (konkrétan kb. a felére az 1 évvel ezelőttinek). A sok hír megírása után úgy éreztem, hogy már minden kreativitás kiég belőlem, és nem tudok hogyan fogalmazni. Lemezismertetőket (mert kritikának sosem neveztem a saját írásaimat) nem sokat írtam idén, egyrészt időhiány miatt, másrészt kedv hiány miatt. Úgy volt, hogy év végén mindenki készít egy összegző írást zenei szemszögből az évről, de végülis csak top5 lemezek lettek belőle. Ekkor már érezhető volt, hogy vagy nagy változásokra van szükség vagy itt a vég. Az volt még a szomorú, hogy ekkora már csak 6 biztos taggal rendelkezett a szerkesztő gárda. Bobival új év után volt egy beszélgetésünk erről, hogy ő úgy érzi, hogy ezt le kéne zárni és idén már az ...atYc-re szeretnének koncentrálni. Végül egyik nap arra értem haza, hogy elküldte a "búcsú levelét", melyben megírta, hogy ő hogyan látja mindezt. A többiek is leírták a véleményüket, érzéseiket, és hosszú levélváltások után a bezárás mellett döntöttünk. Több tagnak megváltozott az élete, életvitele, ráhagyni senkire sem akartuk az oldalt (túl büszkék és irigyek vagyunk ehhez), az oldal leépülését pedig nem szerettük volna megnézni. Ahogy fogalmazott valamelyikünk már szinte csak egy blog voltunk, ahol barátoknak írogattunk. Bennem élt még egy kis remény és lelkesedés, hogy folytatnám, de csak úgy, hogy nem ilyen tempóban viszem tovább, és nem csak én, mert nem bírom. Végül a bezárás mellett szavaztam, mert beláttam, hogy ennek egyelőre nincs jövője.

Nagyon nehéz volt ez az egész, mert számomra nem csak egy kis időtöltés vagy hobbi volt, hanem egy szolgálat, talán a harmadik legfontosabb dolog az életemben. Szabadidőm nagy részét a Krosskult fejlesztésével, vagy valami ezzel kapcsolatos dologgal töltöttem ki. És most, hogy bezártuk egy üresség maradt bennem. Nem azt mondom, hogy most nem tudom mire fordítani a szabad perceimet, csak egyszerűen hiányzik. Élveztem az egészet, sokmindent megtanultam az írással kapcsolatban, lettek fontos kapcsolataim, megismertem nagyszerű embereket, több barátot szereztem, és persze kibővült a zenei ismeretem is. Hihetetlen áldás volt az egész számomra, mindig is büszkén állítottam, hogy én bizony Krosskultos vagyok. Mert ugyan ki ne lenne erre büszke?! Sok mindent elértünk az évek alatt, de nem a saját erőnkből. Isten nélkül ez lehetetlen lett volna. Így az üresség helyét most egyfajta hála tölti be - már amennyire lehet. Így egy hét után már jobb, de az első napokban csak ezen járt az agyam, már-már féldepresszióba estem, nem tudtam jól döntöttünk-e. A bezárás után persze jött a sok komment, ami valljuk be jól esik, csak akkor eddig miért nem írtak?!...

A shortscore-os srácoktól kaptunk ajánlatot, hogyha szeretnénk folytatni az írást, akkor szívesen várnak a csapatukba. Valamint még kaptam egy másik lehetőséget is, hogy egy hírgyűjtő portálnál lehetek hírszerkesztő. Visszautasítottam, nem érzem, hogy így kellene folytatnom. Nem azt mondom, hogy nem volt kecsegtető az első ajánlat, de egyelőre pihenőidőn vagyok. Hogy mi lesz velem, és mit fogok csinálni? Fogalmam sincs. Majd kiderül. Hogy lesz-e a Krosskultnak a jövőben bármiféle folytatása? Senki sem tudja, egyelőre nem. Ha igen, úgy is értesítünk. R.I.P. KROSSKULT! :((

2 komment

Címkék: r.i.p. krosskult


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr202584005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arvaidaniel 2011.01.14. 23:29:05

Idézném magam Balázs blogjáról: "Írni már régóta nem írtam, sőt az KrossKult profiljához kapcsolódó zenét millió éve nem hallgattam, ettől függetlenül olvasgattam azért. Az a köbö 2,5-3 év, amit ott töltöttem jó volt, meg letette a “szakmai alapokat”, még a mai napig van egy-két cikk amire szívesen gondolok vissza, vagy koncertes sztori". Azért így, hogy a megalakulás utáni első vagy második hónapban csöppentem bele a dolgokba, mindig (remélem nem tűnök nagyképűnek) mint egy apa a gyermekére nézegettem vissza az oldalra az elmúlt egy-két évben. Azért van egy olyan érzésem, hogy ki-ki a maga blogján elejt majd egy írást, ami kikívánkozik. RIP

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2011.01.15. 13:17:25

@arvaidaniel: köszi a kommentet. :) ismerős a helyzet, én is sok mindent megtanultam az írással, szerkesztéssel kapcsolatban.
hát, ha hosszabb cikkek nem is, de 1-2 hír biztos megjelenik majd az én blogomban is.
süti beállítások módosítása