hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.11.02. 16:23 hajnalicsillag

pont egy éve itt.

Ma van egy éve, hogy itt folytatom a blogolás. Mert igen, előtte már írtam a myspace blogra, meg az msn space-emre. Aztán már úgy gondoltam, hogy megérdemlek egy saját dízájnolású teljesen új tárhelyet, hogy kifejhessem a gondolataimat. Így kerültem ide. Írtam bár beszámolót, érdekes dolgot, érzést, vidám és szomorú dolgot. És jöjjön egy kis statisztika. A blog indulása óta 7200 látogatóm volt, aztán van kb. 160 kommentem (ez elég kevés kicsit megerőltethetnék az olvasók magukat, hogy véleményt nyilvánítsanak...), hát nagyjából ennyi. De azért ilyen lefelé ívelő tendenciát nem akarok látni :( :

Köszönök minden eddig látogatást, kommentet, véleményt, bátorítást, nevetést, vidám pillanatot, együttérzést. <3 Továbbra is olvassatok! :)

1 komment

Címkék: blog élmények


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr21493419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thomasso :) 2009.11.08. 16:36:38

Azért én gratulálok! Az enyém ennek a statisztikának kb. az 1/7-ed része. Sajna nagyon kevesen olvassátok! :) ha a saját válaszaimat lehagyom, akkor mindössze kb. 20 kommentem van egy év alatt. :):) és 1059 oldal-letöltés. ...de én reménykedem.
süti beállítások módosítása