hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2008.11.19. 17:16 hajnalicsillag

betegség

Tegnap voltam Napba, nagyon jó volt meg minden. :) Jó volt az előadás, aztán dumcsiztam rég látott emberkékkel, majd Gina rögtönzött rajzórát tartott nekem perspektívikus ábrázolásból. Aztán jöttem haza, már fájt a torkom. Lefeküdtem éjfél után. Reggel tök rosszul ébredtem. Még indulás előtt akartam bevenni bogyót, de nem találtam, aztán már mennem kellett a buszhoz. Aztán suliba egyre rosszabul éreztem magam, szerencsére az egyik infó elmaradt, így előbb értem haza. Már suliban kezdtem lázasnak érezni magam. Aztán kedves padtársam megállapította, hogy valószínűleg "hőemim" van. xD Már tökre fáztam, fejem, torkom fáj, meg ilyenek. Hazajöttem, átöltöztem. Ebédként bevettem 4 fajta gyógyszert, meg ettem egy túrórudit. Aztán azóta már ittam sok teát, meg egy csomag ropit megettem. Ja, itthon megmértem a lázam, 37,3 vagy mennyi volt. Lefeküdtem, de nem sokáig bírtam. Felkeltem, hogy megnézzem a cuccaimat, aztán most itt ülök. De már megyek is, mert nem kéne hiányozni, mert jövőhét pénteken szalagavató.

komment

Címkék: betegség


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr94778075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neccy · http://www.ananaszhinta.spaces.live.com 2008.11.19. 19:44:03

háhááháá:D beteg vagy:P üdv a klubban!! :)))))

Evike 2008.11.20. 16:49:10

Szia Drága Szilvuka!
Hát igen, hőemid is volt...:S:P
De örülnék,ha kikúrálnád magad, mert mit kezdenék én nélküled holnap??5 boltin???:O
Ja és ne felejtsd el a motivációs levelet!!!És írtam neked iwiwen!:)
Puszka:D

cooolstuff (törölt) 2008.11.27. 00:29:20

Má meggyógyultál remélem, úgyhogy azt jegyzem meg, hogy hajnal...I (!!!!) ...csillag néven blogolsz. :O:O:O

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2008.11.27. 14:38:35

igen, nagyjából. :) ja, hát igen, mert foglalt volt a hajnalcsillag.. :/
süti beállítások módosítása