hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2012.11.19. 22:36 hajnalicsillag

újabb udvarlójelölt.

Nincs mese, engem ostromolnak a férfiak! Csak sajnos nem azok, akiknek kéne. Most éppen egy 36 (!! - értitek ezt, majdnem dupla annyi éves mint én...) éves férfi talált meg. Egyik nap bejelölt facebookon, de nem tudtam ki az, meg idegeneket alapból nem igazolok vissza, csak ha minimum fél órát beszéltünk már - lehetőleg élőben. Szóval volt jó pár közös ismerősünk, köztük az egyik barátnőm, így írtam neki, hogy mégis kicsoda és honnan kéne ismernem. Kiderült, hogy az esküvőjükön szemelt ki magának, mert nagyon szimpatikusnak talált, és már akkor beszélgetni akart velem, de nem jött oda (hál' Istennek), mert mindenféle gondolatok keringtek a fejében. Most pedig családi látogatásnál újra szóba kerültem, így megkeresett és bejelölt. Hiába mondta a barátnőm, hogy esélytelen és nem vagyok könnyen kapható, őt nem érdekelte, és próbálkozni akar. Jelentem: felesleges! Én meg ismételten csak azt kérdezem: MIÉRT?? Miért engem találnak meg az ilyenek? Már teljesen elszörnyedek és lassan iszonyodok a világtól, hogy tényleg itt tartunk, hogy valakinek ez megfordul a fejében, hogy 36 éves férfi és 21 éves nő. Valaki mentsem meg! A leendő férjem pedig jelentkezzen! köszönöm.

komment

Címkék: facebook udvarló korkülönbség sokkhatás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr584915576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása