hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2012.04.26. 12:19 hajnalicsillag

ismeretlen energia.

Az éjjel nagyon fura dolog történt velem. Már elmúlt fél egy, éppen aludni szerettem volna, de nem tudtam. Forgolódtam jobbra-balra és nagyon fura érzésem volt, megpróbálom leírni. Már nagyon álmos voltam, de bárhogy helyezkedtem el, nem volt jó, nem volt kényelmes, de egyből olyan érzésem volt, hogy fel kell ülnöm, mert nem bírok feküdni. Ez így nagyon viccesen hangzik, de komolyan csak körbeírni tudom mit éreztem. Nem fájt semmim, csak egyszerűen olyan érzésem volt, hogy most nem bírok aludni, mert tele vagyok energiával. De közben meg álmos voltam már. Hát jó, mi mást tehetnék, felkeltem, felkapcsoltam a villanyt, szellőztettem, hogy jöjjön be friss levegő, aztán járkáltam kicsit. Gondoltam magamban, hogy most kimenjek futni vagy valami, hogy elfáradjak?! De ezt az ötletet inkább elvetettem. Visszafeküdtem és imádkoztam. Komolyan elgondolkodtam, hogy most mi van, meg fogok halni vagy mi?! Soha nem volt még ilyen érzésem. Még a pulzusomat is ellenőriztem, hogy ver-e a szívem, vagy gyorsabban ver-e. Pedig lefekvés előtt nem gondoltam semmire, csak szépen nyugodtan aludni szerettem volna. Aztán valamikor elaludtam, a villanyomat pedig anya kapcsolta le valamikor az éjszaka közepén.
Gondolkoztam, hogy mi lehetett az oka, mi történt másképp, mint korábban. Egy dolgot vélek egyedül felfedezni, de nem vagyok biztos, hogy amiatt. Szóval előző éjjel begörcsölt az egyik lábam és reggel mikor mondtam anyának, akkor azt mondta, hogy biztos magnézium hiányban szenvedek. Ezért megitatott velem egy magnézium pezsgőtablettát. Nem tudom, hogy ez okozta-e, de soha többé nem akarok ilyen érzés.

komment

Címkék: alvás energia ismeretlen érzés magnézium


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr34474566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czimby 2012.05.02. 21:10:35

Szerintem stressz miatt lehet ilyen főleg. Vagy megoldatlan problémák, vagy valami, ami nagyon nyomaszt. Vagy akár túlhajtod magad.
süti beállítások módosítása