hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.07.21. 18:16 hajnalicsillag

az életem egy része lezárva.

Talán páran tudjátok vagy észrevettétek, hogy a hónap elején 5 hónap után kiléptem a ShortScore-tól, ahol eddig írogattam. Több oka is volt a döntésemnek, de a legfőbb, hogy nem egyezett az általam megcélzott közönség a SS olvasótáborával, illetve nem igazán éreztem "sajátomnak" az oldalt. Jó viszonyban vagyok a srácokkal, remélem hamarosan majd találkozunk is. :)

Emellett csináltunk egy Krosskult Archívumot, mivel a .hu-s szerverünkről elveszett minden. :( Sajnos erről nem mi tehetünk, bár azért megkérdezhettek volna minket is, mielőtt letörlik. Szóval valahogy sikerült összekaparni a dokumentum 3/4-ét, egészen 2010 márciusáig, illetve onnantól néhány nagyobb cikket. Örülök és hálás vagyok, hogy volt időm és energiám megcsinálni, mert fontos volt ez mindannyiunk számára. Nem lett volna szép csak úgy eltűnni az éterbe. Szóval lehet csemegézni a régebbi cikkek között, én jókat derültem az olvasásuk közben. :)

Ezek a döntések, lépések lezárták az életem egy részét. Nem tudom mi lesz a későbbiekben, vagy hova tovább, egyelőre remélem, hogy jól cselekedtem.

Szólj hozzá!

Címkék: zene élet archívum írás krosskult shortscore


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr93087006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása