hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.02.11. 20:24 hajnalicsillag

napi (panasz)dráma - avagy hogyan lettem hős.

A héten itthon voltam, mert beteg voltam. Ami rosszabb, hogy minden nap vérzett az orrom - ami nem újdonság. Ami viszont az, hogy tegnap reggel úgy, hogy azt hittem ebből már sürgősségi lesz. A részletekkel senkit nem akarok elrémiszteni (hányásra késztetni), maradjunk annyiban, hogy 'isteni csoda', hogy nem fulladtam meg. Mára kért anya időpontot nekem a fül-, orr-, gégészetre. Nyugodt voltam, gondoltam most végre végleg lerendezem ezt a dolgot.

Negyed 12-re volt időpontom, de csak fél 12 körül kerültem be. Mondtam a dokinak, hogy mi van, megnézte az orrom és mondta, hogy akkor most lesavazom az ereket az orrodban. Igen, amilyen rosszul hangzik olyan rossz is volt. Mondta, hogy először csípni fog, ekkor érzéstelenítette azt hiszem. Természetesen mi más történhetett volna, mint hogy elkezdett -kis túlzással- ömleni a vér az orromból. Szól is a doki az asszisztensnek, hogy hozzon olyan tálkát, mert vérzik az orrom. Persze azt is akkor halásszák elő még csak a szekrényből. :S Magam elé kellett tartanom, és mondja a doki, hogy hagyjam, hadd folyjon nyugodtan. Ja, mondom jólvan, és így végig folyt az egész fejemen a vér, a nyakamon is, nagyon jó érzés volt, gondolhatjátok. Aztán mondja, hogy nyissam ki a szám. De nem akartam, mert akkor belefolyik a vér, ráadásul valami cuccal is kente az orrom és akkor még az is folyt, tök keserű volt. És kérdezi, hogy akkor hogy veszek majd levegőt? Aztán az asszisztens letörölte a véres arcom és akkor végre tudtam levegőt venni. Tisztára zombi filmbe illő pillanat lehetett.. még jó, hogy nem vagyok rosszul vért látva. Aztán vattát tömködött a doki az orromba, hogy elállítsa a vérzést, majd leültem az ágyra, hogy egy másik beteget behívhasson addig. A nőnek kimosták a fülét, mert nem hallott, aztán visszaültettek. Kiszedte a vattákat, aztán valamivel kenegette, de hiába volt érzéstelenítve a fejem, tök rossz, kellemetlen volt. Aztán nyomott bele valami kenőcsöt meg vattát és mondta, hogy továbbra is kenegessem meg szedjek érerősítőt. Nem 100 %-os ez se, tehát ez után is vérezhet az orrom, csak már nem olyan sűrűn. Kell szednem érerősítőt, meg kenni naponta 2x kenőccsel. Hát bent voltam jó 20 percig. Aztán így kicsit zombiul éreztem magam, a számban azt a keserű izét éreztem, inni próbáltam, de nem tudtam, mert zsibbadt a szám. Komolyan, ilyenkor az ember azt se venné észre, ha folyik a nyála. :D Na, a lényeg hogy túléltem, de nagyon nagyon rossz volt. Mikor kiment az érzéstelenítő, akkor fájt kicsit, de most már minden ok... vagyis remélem. :)

komment

Címkék: kórház zombi orrvérzés


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr172654737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása