hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.10.18. 14:58 hajnalicsillag

Újpesten jártam.

Hát ez úgy volt, hogy Kristóf meg Ádám is még nyáron mondták hogy leszel ilyen opengrave-es fellépős, hívogatós estéjük és hogy menjek én is, mert jó lesz. Nem ígértem semmit, mondtam, hogy majd meglátjuk. Aztán így ősszel hívtam Ginát, aki jött is volna velem, de közbe jött neki egy suli kirándulás, amit nem hagyhat ki. Így elhívtam Zsoltit, aki majdnem eljött, de aztán így mégsem. Végül egyedül mentem. A szuper közlekedésnek köszönhetően Vácon kellett csomót várnom, de addig elmentem bogyótárba, meg vettem  egy vonaljegy tömböt, ha már pestre nem költözöm még. Kiválasztottam egy szuper vonatot, amivel beértem fél 7-előtt így egyből mentem a metróhoz. Ugye a végállomáson kellett leszállnom, aztán felmentem és lám, ott volt a match. És megtaláltam az épületet is, csak éppen nem tudtam hol kell bemenni. Ádám épp akkor lógott az ablakban telefonálás közben így megkérdeztem merre jutok be. Meg is találtam a bejáratot, beléptem és hát megérkeztem. Láttam néhány ismerős arcot, akikre szilveszterről emlékszem, de így senki nem mondta hogy hova tehetem a kabátom és hova menjek. Végül egy ismeretlen lány megszólított, hogy itt lesz ilyen koncert. Mondom igen, de én is most jöttem és nem tudom mi van. Aztán ő megtalálta az ismerősét, én meg megkérdeztem hogy hova tehetem a kabátomat. Ahogy vittem volna lefelé észrevettem raron és Asztit, aztán így köszöntem nekik. Igazából úgy volt, hogyha nem találok oda, akkor felhívom raront, de végülis megmenekült a szőkeségemtől. :D Szóval letettem a kabátom, aztán visszamentem a fiúkhoz, de így nem nagyon kommunikáltunk, viszont észrevettem Kristófot és odamentem neki köszönni. Épp egy sráccal és egy lánnyal beszélgetett, akiknek elkezdte magyarázni hogy ki is vagyok én a krosskulttól meg ilyenek, és előadta mintha én ilyen nagy ember lennék. Kicsit zavarban éreztem magam, mert az se tudtam kik ők, meg egyáltalán tudják-e mi az a krosskult?! :D Aztán így odaadtam neki a pengetőt, meg beszéltünk 2 mondatot, de így bevonult mindenki a terembe. Hát én is bementem, aztán így raron kérdezte mi a helyzet. A szokásos válasszal feletem, hogy semmi. Aztán kérdezte, hogy ismerem-e Asztit?! Mondom persze. :D De emlékszem, hogy ezt már 2-3-szor kérdezte korábban is. És akkor mondtam, hogy így Inthomin ráköszöntem csak nem köszönt vissza, de így egyébként ismerjük egymást. :D Aztán írt Balázs, hogy az U20-as meccsnél 11-esek jönnek (mert még délután megkértem hogy közvetítsen ha gondolja.). Mondtam a fiúknak mi a helyzet, aztán mondta raron hogy neki szóljak ha tudom az eredményt. Aztán ő odamentem a kamerához. Gyűlt a nép, azért elég sokan voltak, én meg csak pár embert ismertem. Aztán két perc múlva jött az sms, hogy nyertünk. Hát megosztottam ezt raronnal is. Aztán csak ott álltunk, amíg Aszti oda nem szólt, hogy nézzem meg az egyik ilyen kirakott történelmi visszatekintős képet. Volt rajta egy Hajnalcsillag nevű újság. :) Nem is tudtam hogy volt ilyen. Aztán megjött Berci is, nem is tudtam hogy ott lesz. Lassan már a fél krosskult megjelent. Aztán lassan kezdődött az este a The Wick nevű formáció fellépésével. Eljátszottak egy TV dalt, egy Ezrah-ot, egy Green Day, meg néhány angolt magyarul. Először hallottam a You never let go-t magyarul, és a végén volt egy ök vidám dal, ami meg mégjobban tetszett.

Aztán leültünk, mert Merényi Zoli beszélt egy kicsit, illetve egy történetet mesélt el. Majd néhány perc szünet után az Opengrave lépett fel. Közben Bercit próbáltam szórabírni, és felhívni a figyelmét október 31-ei találkozásunkra. Az volt a baj, hogy így kicsit elhúzodott az egész, és csak 4-5 számot tudtam meghallgatni tőlük. De legalább 1 új dalukat hallottam, ami tetszett. Az ének is sokkal jobb volt, ezt mondtam is Kristófnak. :) Közben még beszéltem Gabival is néhány mondatot, bár az inkább annyi volt, hogy kérdezte mi a helyzet velem, meg petényben és mondtam, hogy semmi. :D De az jól esett mikor mondta, hogy látja hogy még nem adtam fel a blogírást. :) Aztán 9-kor lépnem kellett. Raronnak csak odaintettem, hogy megyek, mire ő ilyen "kár hogy már menned kell" fejet vágot. Gabitól még elköszöntem, aztán elmentem a kabátomért és mentem. Siettem hogy elérjem a metrót. Pont egy perc volt az indulásig a következő meg csak 15 perc múlva jött volna. Aztán a vonaton leült velem szemben egy 16 éves csajszi, aki hasonlított a paramore-os csajszira, de a barátjával volt meg a haverjával. 22:23 volt, amikor már majdnem beértünk Vácra, és ugye 22:34-kor jön a buszom. Ekkor hirtelen megrándul a vonat és fékezik, majd megáll. Bemondják, hogy műszaki okok miatt álltunk meg, és hogy a türelmünket kérjük. Gondoltam magambam hogy nagyon jó lesz ha itt fogom lekésni az utolsó buszunkat. Végül 1-2 perc múlva tovább indultunk és sikeresen beértünk, és siettem és elértem a buszt. Aztán negyed 12 után már itthon is voltam. Jó volt. Nagyon. :)

komment

Címkék: koncert történet beszámoló


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr581458030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása