hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.09.08. 20:59 hajnalicsillag

meglepetéses mai nap.

Úgy álltam hozzá a naphoz, hogy hosszú lesz és szenvedés lesz kibírni, de végülis nem nem volt olyan rossz. Mondjuk történtek érdekes dolgok... Itt van mindjárt a hajnal. Éjfél után felébredtem, felkapcsoltam a villanyt és felültem az ágyban. Teljesen abban voltam, hogy már elmúlt fél 6 és készülnöm kell a suliba.. félrenéztem az órát, vagy én nem tudom. Az volt a jó, hogy anyum és fent volt és odajött, hogy miért vagyok fent. Erre megkérdeztem, hogy miért, mennyi az idő? Mire ő közölte, hogy éjfél múlt. És akkor nyugodt szívvel visszafeküdtem még néhány órácskára. :D De ez már a második eset volt. Múltkor is rendesen felébredtem, már kikeltem az ágyból meg minden. Mire anyum megkérdezi, hogy hova készülök ilyen korán? (volt kb. hajnali 4...) Szóval azért történnek érdekes dolgok.

Aztán suliba kaptam egy sms-t, majd telefonon kaptam a hírt, hogy menjek be a boltba, ahol nyáron dolgoztam, mert még van ott nekem valami pénz meg utalvány. Én meg csodálkoztam, hogy mi meg hogy, mikor már a fizetésemet megkaptam augusztus elején. Jólvan hát, mentem haza a négyes busszal, fél 5-kor leszálltam és bementem a boltba. Kiderült, hogy ami pénzt meg étkezésit augusztus elején kaptam, az a július 7-től 31-ig tartó bérem, és arra a pár napra, amit még augusztusban dolgoztam, azt a pénzt most kapom meg. És így tökre meglepődtem, mert kaptam még 11 ezret, meg 800 étkezésit is. Úgyhogy köszönet Istennek a meglepetésért! :) Ja meg kaptam ilyen nyugdíjpénztáros papírt, meg valami könyvet, hogy ott dolgoztam. Azért nagyon rendes ez a Coop bolt. :)

Szólj hozzá!

Címkék: meglepetés


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr521369621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása