hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.07.23. 22:15 hajnalicsillag

amit már hónapokkal ezelőtt tudtam.

Már hónapok óta bizonygatom mindenkinek, hogy nem fognak felvenni, mert nagyon kevés pontom lesz. De senki nem akart nekem hinni. Pedig tisztában voltam a saját eredményeimmel. Na meg a sikeres érettségi után történt egy pontszámítás is, ahol még a kevesebbnél is kevesebb szám jött ki. Ekkor még volt bennem kb. 5 % remény, de akkor teljesen beletörődtem, hogy nem. Teljesen kiment az agyamból, hogy ma rakják fel a ponthatárokat. Vagyis azt sejtettem, hogy ma vagy holnap, de nem igazán hatott meg. Így is csak reggel a rádióban mondott hírekből tudtam meg, hogy 8 után válik hivatalossá minden, aztán meg értesítenek. Úgy voltam, hogy minek izgassam magam, úgyis tudom mi lesz, majd küldenek sms-t, meg e-mailt hogy nem vettek fel. Egyébként is hulla vagyok és megint bealudtam a tv mellett. Aztán 9 után kaptam egy sms-t, hogy nem vettek fel sehová. Persze tudtam meg minden, de ez akkor is megint egy pofon volt és most rossz. Csak két helyre adtam be némi reménnyel februárban, de hát kevés volt minden. Azért megnéztem a pontokat, és csupán 15 illetve 40 ponttal EMELTÉK a ponthatárokat. Tehát nem az, hogy kevesebb kellene..áh. Most már 393 és 404 kell az általam megjelölt szakokra. Az a szívás, hogyha nem vagy full okos, és nem értesz mindenhez, vagy éppen nincs tele a számlád pár százezezrrel, akkor nem sok esélyed van bekerülni oda, ahová szeretnél. Hát ez van.. szívás.

Majd 1-2 év múlva mégtöbb lesz a szívás, úgyhogy egyenlőre annyi a diplomás álmaimnak és hogy olyat tanuljak, amit szeretnék. Majd ha egyszer talán tényleg végre okos leszek, akkor megpróbálom újra. Addig kíméljük egymást ezzel a témával. Kösz.

Szólj hozzá!

Címkék: szomorúság


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr601263880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása