hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.04.21. 17:12 hajnalicsillag

érettségi.

Bizony, 4 év után én is eljutottam idáig. Mindössze másfél hét választ el a megmérettetéstől. Izgulok-e? Meglepő, de nem. Lehet, hogy túl sok az önbizalmam és aztán koppanok, de úgy vagyok vele, hogy már csak nem lehetek annyira sík, hogy mindenből ne legyen meg a minimum 2-es, 3-as. Sosem voltam az a full jó tanuló, de a négyes szintet általában megütöttem a főbb tantárgyakból. Törekszem a minél jobb eredmény elérésére, ami így a 3-as, 4-es körüli eredményt jelenti mindenből. Szerencsére az infót tavaly már sikeresen megcsináltam (74 %), ezért most már kevesebb vár rám. Amitől picit tartok az az angol, mivel mindössze 4 éve tanulom, de itt se az alapoktól kezdtem. Úgyhogy elég érdekes a mondatösszerakásom, meg a szókincsem is. Mindegy, sikerülni fog, mert sikerülnie kell. Magyarból reméljük nem fog megszívatni az ofő. Meg abban is reménykedem, hogy az írásban szerzett tapasztalataim az előnyömre lesznek. Matekból már annyit gyakoroltunk az elmúlt hetekben/hónapokban, hogy most már muszáj jól sikerülnie. A töri meg hát… jó, sose kínoztam agyon magam a tanulással, de van agyam, gondolkodni tudok, meg egyébként is a magyar történelmet már illik tudni. A külföldön történtek közül meg csak fogok emlékezni valamire.

Kb. most ez a hozzáállásom. Május első hetében írásbeli, június 16-17-én szóbeli. Szurkoljatok!

 

Szólj hozzá!

Címkék: érettségi iskolás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr751078409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása