hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.01.21. 16:46 hajnalicsillag

fájdalmasan vicces nap.

Már pár napja kicsit rosszabbul érzem magam, apumtól elkaptam ezt a torokfájásos nyavalyát. A mai napom is így indult. Aztán reggelről annyit beszéltem, hogy tisztára rosszul lettem és egy nyikkadt hang se jött ki a számon. Nem volt gáz végülis, csak bologattam. Aztán ahogy pihentettem a hangszálaimat kicsit javult, bár ennek ellenére egy csomót nevettünk. Marketingből a 50. óra volt és mondta a tanár, hogy valaki megtarthatja az órát helyette. Senki nem merte bevállalni, végülis rábeszéltük Fannit. Végignevettük az egész órát, igaz, hogy semmit nem tudott marketingből, hogy mi hogy, ezért csak olvastatott, de azért poén volt. :D Ja, és a tegnapi nap csúcspontja, hogy kiderült, hogy lesz MxPx koncert Magyarországon! Értitek, a kedvenc bandám itt, nem is kell külföldre menni?! Már ezt várom egy éve! A mai nap csúcspontja pedig az, hogy épp most olvastam, hogy akkor lesz a békési konfi is!!! Engem tönkre akar tenni valaki, nyáron is választanom kellett a család és a koncert között. Most meg... a kedvenc bandám és a kedvenc konfim között...áhhhh. Kész vagyok. Most pedig úgyérzem magam mintha kiszakadna a tüdőm, vele együtt az összes belem, és a szívem vérezve elfolyna közben.

Szólj hozzá!

Címkék: iskolás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr94893788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása