hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2008.12.30. 22:36 hajnalicsillag

karácsony

Na, mivel már régen írtam, ezért most egy rövidet.

Igen, eltelt az idei karácsony. Rövid is volt, szép is volt, mégis különleges. Napokkal előtte ugye elkezd készülődni az ember. Így történt ez nálunk is, pár nappal az ünnepek előtt elkezdtem sütni, meg az ajándékokat csomagoltam, és hát próbáltam lelkiekben is készülni rá. Bár nem sok időm volt, és szinte rohantam mindenhova, mégis időben elkészült minden. :) Sütöttem mások szerint finomakat, tesómmal kitakarítottunk, aztán még 24-én délelőtt feldíszítettük a fát, majd főztünk. Elérkezett a délután. Elmentünk gyülibe, vagy ahogy mások mondják templomba. Miután hazaértünk tesómmal elküldtünk mindenkit a konyha közeléből, hogy nyugodtan tudjunk főzni. Gyorsan megcsináltuk a kaját, szépen megterítettem, majd megvacsoráztunk közösen a családdal, ahogy ez minden évben szokott történni. Majd a feldíszített fához közel elhelyezkedve kiosztottam a kis lapokat, amit készítettem, majd közösen elénekeltük a Csendes Éj egyik változatát. Majd következett az ajándékozás. Kb. én várom minden évben a legizgatotabban ezt a részt, nem is pont az ajándékaimért, hanem az emberek arcáért. Hogy meglepődnek-e majd, örülnek-e majd, vagy egyáltalán milyen reakciót váltanak ki a tőlem kapott ajándékuk láttán. És hát ezért is volt különleges az idei ünnep. Anyukám annyira meglepődött apukám ajándéka láttán, hogy még néhány könny is lecsordult az arcán. Apukám is nagyon örült, mikor anyukám ajándékát megkapta. Úgyhogy mindenki örült. Én olyat is kaptam, amire számítottam, meg olyat is, amire egyáltalán nem. :D Jó volt. Aztán pihentünk, de most már tanulok is ám, mert elég sok a házi. Holnap szilveszter, majd írok egy évösszegzést is. Igyekszem. :) Boldog Új Évet! :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony tél


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr65849462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása