hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.09.08. 19:10 hajnalicsillag

elkezdődött az iskola.

Igazából már egy hete, csak nem jutottam el odáig, hogy írjak is róla. Úgy kezdődött az egész, hogy mivel nem vettek fel főiskolára, így jelentkeztem a suliba 13-14. évfolyamra. Az is bennem volt, hogy Pestre megyek, mert reklámügyintéző okjs-s képzések ott vannak. Viszont lusta voltam keresgélni, vagyis kerestem is, de aztán nem léptem semmit, meg úgy éreztem, hogy még nincs kedvem "pesti életet" élnem. Így maradtam Vácon, ahol 2 év alatt kapok egy kereskedő szakmát, ami okj-s képesítés. Szokásosan szeptember elsején kezdődött a suli. Ez mind szép és jó volt, csak éppen az volt a gáz, hogy én előző nap éjjel jöttem haza Londonból. Vagyis így is késett a gépünk és majdnem éjfélre értünk Pestre, aztán fél 2 után haza, 3 előtt feküdtem le, és már fél 6 után kellett kelnem. Szóval kicsit érdekesen indult a nap, de azért minden ok volt és nem is aludtam be. Találkoztam rég látott barátokkal, osztálytársakkal, aminek nagyon örültem. Sajnos sokukkal külön szakmát kezdtünk el - ők vendéglátóra mentek. Viszont egy szinten vagyunk (a tetőtérbe - hurrá, megint rohadhatunk fent), ugyhogy gyakran meglátogatjuk egymást. :)

Kezdődött úgy, hogy megismertük az osztályfőnököt. Természetesen most is kifogtuk a már több mint 30 éve tanító nőt. :/ Az első nap hamar eltelt, mivel csak osztályfőnöki óráink voltak. Másnap egyből gyakorlatunk volt, ami kint van a városba, ahol ráadásul névsor szerint kettéosztottak és hát ismeretlenek közé kerültem. Abból a szempontból szerencsés vagyok, hogy mivel én már négy éve a keribe járok, így tudom mi hogy megy, mit lehet és mit nem. Végülis nem volt rossz a gyakorlat, bár csak írtunk meg gépeztünk. Azért az is kiderült, hogy a osztály 3/4 része megbánta, hogy hozzánk jött. Azt mondják az emberek miatt (sok a suttyó és a plázacica a sulinkba és a nálunk kisebbek azt hiszik, hogy hú de menők, közbe meg szánalmasak), de szerintem amiatt is, mert azt hitték itt majd nem kell tanulni, meg ilyenek. Ennek jeleként már vagy 5-en kiiratkoztak csak tőlünk. Meg a vendéglátosoktól is átjött két volt osztálytársam.. azért ott is vannak feszültségek.

Egy hét után milyen a suli? Hát, tudtam mire számítsak, így nem nagyon lepődtem meg. Elég sok óránk van (ma is 8 volt), viszont kevés tantárgy. Ilyenek vannak, hogy áruforgalmi ismeretek, áruismeret, ember és környezet, info, vállalkozási ismeretek, angol, na meg a gyakorlat. Apropó, jut eszembe, hogy nyáron egy hónapra gyakorlatra kell menni valamilyen boltba, kötelező munka. Mondjuk nem gáz, mert én már 2x is dolgoztam egy - egy hónapot. 2 év múlva pedig lesznek az igazi vizsgáink. Elvileg lesz írásbeli és szóbeli, valamint 5 különböző fajta (élelmiszer, vegyiáru, textil, bútor, iparcikk) boltban kell majd a vevőt (vizsgáztatőt kiszolgálni). Meg angolul is lesz szakos vizsga. Mindenesetre érdekes lesz, az biztos.. de addig még sok tennivaló áll előttem.

Az osztályt még nem annyira ismerem, bár sikerült már néhány emberrel "összebarátkozni". Mondjuk az biztos, hogy nem itt születnek az életre szóló barátságok, mert szerintem mindenki úgy van, hogy megvannak a barátai, most már csak osztálytárs szinten ismerkedik. Persze lehetnek kivételek. :) Szünetben gyakran látogatom a vendéglátosokat, illetve ők a miénket, úgyhogy elleszünk mi. :)

Szólj hozzá!

Címkék: érzések iskolás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr521369371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása