hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2013.11.17. 18:03 hajnalicsillag

Éjillúzió - Járatlan Út EP

1379624_435301256575925_2088524362_n.jpgNéhány héttel ezelőtt vettem először a kezembe az albumukat, de már előtte megismertem a dalokat. A különleges együttesnév egy lány és egy fiú akusztikus duettjeit rejti maga mögé, amely kellőképpen elgondolkodtató a maga üzenetével. Mert bizony igen, csak magyar dalok vannak rajta, amelyek dalszövegeit mindenki összevetheti az éppen aktuális élethelyzetével. Az Éjilluzió tagjai közül nekem Zsoltit van szerencsém ismerni, de élőben sajnos még nem hallottam őket játszani, mivel az eddigi koncertjeik Debrecenben, vagy annak a környékén voltak.

Nekem az énekhangok mellett leginkább az tetszik, hogy bár csak egy szál gitárral zenélnek benne, de ez olyan hangulatot teremt, amelyet nem is szabadna elrontani más hangszerrel, mert így tökéletes. Élőben biztos még jobb, de nekem a Keserédes Áldozat a kedvencem - amit alább be is szúrtam. A csapat soundcloud oldalán meg tudjátok hallgatni a többi dalt is, és ha tetszik, akkor le is tölthetitek. Szerintem megéri, egészen más hangulatot teremt az ember körül, és az emberben.

Szólj hozzá!

Címkék: zene ajánló magyar kedvenc járatlan út éjilluzió


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr525639249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása