hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2013.03.14. 00:21 hajnalicsillag

kitűztem egy célt!

Már korábban írtam, hogy idén is orvoslátogatással töltöm a sokszor szabad - vagy azzá tett - napjaimat. Hétfőn egy hónap után ismét voltam vérvételen, tegnap pedig a dokinál kontrollon. A lényeg, hogy nagyon rossz volt a vérképem januárban és vénásan akartak vasat adni (ami ellen erősen tiltakoztam rémületemben), de végülis elégnek bizonyult a gyógyszeres kezelés is. Azóta gyógyszert szedek minden nap, és viszonylag sűrűn járok vérvételre, hogy ellenőrizzék a változást és az eredményt. Mostanra elmondható, hogy jelentős javulás következett be, de még ez sem elegendő, és kb. egy hónapig kell szednem a bogyókat, utána pedig egy hónap szünet után újra vérvétel és doki, és akkor kiderül mennyire volt sikeres a kezelés. Ma a javuló laboreredményemet látva eldöntöttem, hogyha egészséges lesz a vérem (én amúgy nem vallom magam betegnek, attól hogy papír szerint az vagyok), akkor szeretnék vért adni. Még soha nem tettem ilyet, mivel mindig is vérszegény voltam, de úgy vagyok vele, hogyha már ennyit megteszek érte, akkor legyen is értelme, hogy legalább másokat is meg tudjak menteni vele. És ezért hajlandó leszek még az étrendemen is változtatni, mert kitűztem magam elé ezt a célt! A tűktől amúgy én is visszariadok, de az elmúlt három hónapban tényleg annyiszor szúrtak már meg, hogy nem félek. A dokitól is megkérdeztem ma, hogy mit szól a felvetésemhez. Először nevetett, és azt mondta, hogy várjuk meg a kezelés végét, és hogy regenerálódjon a vérem meg a vörösvérsejtek, pihenjek, és ha jó lesz minden, akkor jövőre már adhatok vért. Úgyhogy igen, bátorítok erre minden embert, aki egészséges, hogy tegye meg másokért! :)

Szólj hozzá!

Címkék: személyes betegség orvos vizsgálat vérvétel célkitűzés


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr405133740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása