hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.10.29. 13:19 hajnalicsillag

kaptam egy laptopot. :D

Végre. Már egy ideje szerettem volna, aztán így most jött össze. Faggattam néhány embert, hogy mégis milyet érdemes venni, meg hogy minden jó legyen, stb.. Aztán végülis ez MSI CX600X-018HU típusú gépre esett a választás. Múlt héten akartuk megvenni, de szombaton zárva volt a bolt. Hétfőn anyukám felhívta őket, kiderült hogy nincs nálunk olyan típusú, rendelni kell. Jólvan, akkor úgy volt hogy netről megredelem. Rendeltem is volna, ha éppen nem akkor veszik le, hogy már nem lehet. Így megnyitottam a guglit, beírtam a fajtát és az első helyen megrendeltem. Aztán így kaptam mindig e-mail, hogy átadták a futárszolgálatnak meg mi hogy, és így ma hozták ki és wáááááá. :D Nagyon boldog vagyok. :) :) Olyan szép. Csak az a baj, hogy nincs rajta operációs rendszer, aztán most nem tudom mit rakjak rá és hogy. A szomszéd azt mondta, hogy win7-et ne, mert az még nem elég kiforrott. De az XP meg már elavult.. a vistán meg sokminden nem fut. Hát nem tudom.. ezt még ki kell gondolnom. Gyorsan.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr451483854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kulsztaff 2009.10.30. 17:31:25

Kiforrott az a Win7, mindenhol dícsérik, én is cserélek rá, nyugodtan telepítsd azt szerintem. Ma jött ki hivatalosan, véglegesen, tesztelték többezren, nem lesz vele semmi gond, sőt.

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2009.10.30. 17:58:01

most már mindegy, mert felszenvedtem a xp-t, már csak office kéne meg hogy fel tudjak telepíteni pár apróságot, mint a videókártya, meg ilyenek. :D
süti beállítások módosítása