hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.07.27. 20:55 hajnalicsillag

fárasztó, de egyben vidám szombat.

Mivel pénteken szabadnapos voltam és Pesten császkáltam, ezért szombaton is kellett mennem dolgozni, a szokásos reggel hatra. Nem mondom, kicsit kóma voltam, de hamar eljött a dél, amikor is bezárt a bolt. Aztán meglepetésemre mikor kijöttem, akkor meglepődve láttam, hogy anyukám eljött értem. Reggel félreértettük egymást és ezért, mert egyébként a főnökkel jöttem volna haza.. Elég fáradt voltam, kicsit gépeztem, aztán lefeküdtem, tévét néztem, de bealudtam. Úgy volt, hogy délután fél hatkor megyek Rétságra Miska koncertre. Vagyis szerettem volna, de a testem már kezdett nemet mondani. Aztán kijelentették apum, hogy nem akar elvinni Rétságra, mert nem ér rá, és egyébként nem fog mégegyszer átmenni. Én meg mérges voltam, mert már egy hete ezt vártam és már megígértem, hogy ott leszek. Végülis a szomszéd elvitt (nagyon rendes volt tőle, ő volt az óvónénim ^^). Sajna az első három Miska dalról pont lekéstem. De sok ismerős arc volt, és örültem, hogy hosszú idő után újra láthatom őket élőben. Nem voltak sokan, talán ez annak is köszönhető, hogy nem nagyon volt hirdetve. Vagyis én nem sokat hallottam róla. Aztán kezdett kicsit rossz idő lenni, eset pár cseppet, de ez nem vette el senki kedvét. Egyébként történt velem érdekes dolog is. Hallgatom a kedves fiatalokat, amikor hirtelen mellémlép egy hapsi, és elkezd kérdezgetni, még pedig olyanokat, hogy: ismerem őket (mármint a Miskát, meg hogy van-e CD-jük, meg a környékből jöttem (gondoltam magam biztos helyi...), aztán kérdezett tovább, hogy járok-e gyülekezetbe, melyikbe, az melyikből vált ki, meg ilyenek. Már kezdtem furán érezni magam, hogy miért kérdez ilyeneket és ennyit.. de persze válaszoltam. Aztán figyeltem tovább a koncertet, majd elment lassan. Majd a koncert vége felé visszatért, hogy még egy mondat, ha megengedem. És mondta, hogy mikor megjöttem, vagy meglátott, akkor pozitív és áldások kisurgázásom volt, és hogy ezt őrizzem meg és Isten áldjon meg! :) Én meg tökre meglepődtem, és vidám megköszöntem. Azért nem minden nap hall ilyet az ember, sőt, még nem is mondtak nekem ilyet asszem. És ez teljesen megváltoztatta az egész napomat, hétvégémet, meg az akkori gondolkodásomat. Örültem, pedig csak egy mondatot kaptam egy ismeretlen embertől. De tudom, hogy e mögött több volt és ezért csodálatos. A koncert végén persze visszatapsoltuk kedvenceinket, mire elénekelték újra a Diszkó című számukat. Aztán egy gyors pakolás következett. Kis petényi csoportunkhoz néhány mondat erejéig csatlakoztott Ervin - a dobos - (aki szintén petényi), és elmesélte, hogy a szélnél úgy kapkodta össze a dobszerkót. Ja igen, kint volt és elég nagy szél kerekedett, ez kicsit nehezítette a helyzetüket, de azért élvezhető volt. Miután összepakoltak hirtelen eltűnt mindenki, így még Balázs (az énekesnek, nem a coolstuff :D) se tudtam köszönni. :(( A következő, és egyben utolsó fellépőig - Részletkérdés - még volt egy óra. Így elmentünk fagyizni, meg dumáltunk a többiekkel, de hát lassan kezdett mindenki elpárologni és elég szomorúan nézett ki a helyzet. Én sem maradtam volna igazából, mert fáradt voltam, de úgyse tudtam hazajönni, meg úgy voltam, hogyha már ott vagyok, akkor megnézem őket újra. Nehéz volt kivárni, főleg úgy, hogy a hangosítok is eltűntek így az elején kérdésekkel ütötték el a koncertet. Az alig számlálható közönség is már egyre türelmetlenebb volt, de szerencsére megérkeztek a vacsorázó emberkék és következhetett a zúzda. Már amennyire zúzdának nevezhető 10 ember bólógatása, "örjöngése" és tapsvihara. Énekeltek feldolgozásokat és saját számokat is. Nem vagy az a nagy rock fan, de kellemes volt a közel másfél órás koncert. Ezután pedig lehetett a tagokkal beszélgetni, autogrammot kérni, cd-t venni és a többi. Kicsit dumáltunk a többiekkel, de aztán ők elmentek én meg ott maradtam egyedül. Meg kellett várnom míg eljönnek értem, és mivel nem akartam a szabad perceimet unalmas várakozással tölteni, vettem a bátorságot és odamentem Greghez. Először megkérdeztem tudja-e ki vagyok. :D Miután persze fogalma se volt bemutatkoztam, és elárultam neki, hogy én zaklattam a krosskulttól még anno. Aztán beszéltünk néhány mondatot, kérdezgettem az együttesről, meg a koncertekről, ő is kérdezett a krosskultról. Vicces volt a helyzet. Nem azért, mert először mentem oda ismeretlen emberhez, hanem az egész, mint valami miniinterjú. Elég nyitott vagyok haverkodás terén, szóval nálam nem probléma oda menni valakihez, mert van szám, csak ez mégis más érzés volt. Én éreztem magam megtiszteltetve, mintha valami nagy ember lennék.. pedig nem is. Na mindegy, nem értitek meg. Aztán mondta, hogy majd augusztusban ír majd valamit, mert rá fog érni. Kíváncsian várom. Aztán Alfonz kérdezett a fiú-lány közti barátságokról, mármint, hogy van egy általános helyzet, ami tényleg igaz, aztán még a végén az énekes is bemutatkozott. Majd lassan elmentek, hisz nekik is nehéz napjuk volt. Én még vártam kicsit, míg a szülök eljöttek értem, de vidám voltam. Jó dolgok történtek velem. Ja, még mikor ott volt mindenki a koncert után, akkor egy kislány igekártyát osztogatott, mindenkinek adott egyet. Én ezt kaptam: Jób 22:23-28 :Ha megtérsz a Mindenhatóhoz, felépülsz, és eltávolítod az álnokságot sátradból. Porba dobod az aranyat, patak kövei közé az ófíri aranyat, és akkor a Mindenható lesz az aranyad és válogatott ezüstöd. Akkor majd a Mindenhatóban gyönyörködsz, és arcodat Istenhez emeled. Ha könyörögsz hozzá, meghallgat, te pedig teljesíted fogadalmaidat. Ha valamit elhatározol, meglesz, világosság ragyogja be utadat. Ha megaláztak, mondd azt, hogy gőgös voltál, mert azon segít Isten, aki lesüti a szemét. Még azt is megmenti, aki nem ártatlan, mert ha tiszta lesz a kezed, megmenekülsz.

Hát igen, Isten szombaton is gondolt rám, és boldoggá tett, mikor letört voltam. Tudom, hogy a legjobbat akarja nekem és szeret, és bízom benne. Minden rendben lesz, csupán őt kell követnem. :)

Szólj hozzá!

Címkék: koncert vidám élmények


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr531272406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása