hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2008.11.17. 22:31 hajnalicsillag

forgalmas az életem

Máma 7 óránk volt. Túléltük szerencsére. Rajzon megint a saját hotelünket kellett volna rajzolni perspektívikus ábrázolásban, de mivel Evelinnel egyáltalán nincs hozzá  ihletünk, ezért csak ültünk felette kb. Majd lesz belőle egyszer valami.. :D Utálok rajzolni. Tesin választhattunk: kondi vagy foci a fiúkkal. Hát akkor már inkább kondi. Tanár meg mindig bejött és nézte mit csinálunk. Annyit kondiztunk az összes gépen, hogy a végén még izmosak is leszünk. xD Törin megint a Hitlerről szóló filmet néztünk (már harmadik órája) így közben volt időm elgondolkodni. Előszedtem az ellenőrzőm és megnéztem az órarendemet. Rájöttem, hogy szerdára nem is kell annyit tanulnom, így lesz időm holnap Napba menni. Utoljára szeptember 30.-án voltam, mikor kezdődödött. :S Aztán nem volt időm, kedvem. Így törióra végére eldöntöttem, hogyha sikerül megtanulnom, akkor holnap megyek Pestre. Utolsó óránk irodalom. Kínszenvedés.. Már unalmamban a tollat kattogtattam, de észrevette az ofő és beszólt, hogy "ne zörögj már kincsem". Vagy valami hasonlót. Végre egyszer nem SZILVIKÉNEK hívott. Ez az a névváltozat, amit nagyon nem szeretek, ha így említenek meg. Vége a 7. órának, valahogy sikerült több száz diáknak felnyomulni egy buszra (szokásos hétfői tömegnyomor). A városban felszálltam a buszunkra, fél 4-re hazaértem, átöltöztem, ebédeltem. Aztán beültem a gép elé egy kicsit, majd nekiláttam a házinak. Rájöttem, hogy az a kis házi, nem olyan kicsit. Fél 7-re viszont bábpróbára kellett mennem. Ja, mindeközben úgy belevertem a jobb lábamat vagy az ágyba, vagy a számítógépasztalba (nem emlékszem), hogy mostanára tökre feldagadt a csontnál, fáj, meg minden. Mindegy, voltam bábpróbán, jó volt nagyon. :) Hazaértem 8 után, akkor még nekiállhattam tanulni matekot, mivel holnap TZ az eddig vett anyagból, ráadásul a trigonometriát vettük, ami.... Na jó, addig jutottam, hogy megírtam a házit. Elmúlt 9 óra. Aztán hajat mostam. Ideültem a géphez, mert Ginával beszélnem kellett. Megbeszéltük, hogy találkozunk 5 előtt Pesten, aztán majd együtt megyünk Napba. :) Viszem a rajzfüzetemet, majd segít valami ötletet adni a hotelhez..  De azért a holnapi napom se lesz egyszerű. Elvileg nem lenne első órám, de bemegyek, mivel nyelvtanból meg kell írnom egy kisesszét, + matekot kell tanulnom. 2.-3. óránk matek.. Aztán még lesz 4 órám, majd kint kell felszállnom a buszra, hogy haza tudjak jönni az előzővel. Hazasiettek, lepakolom a cuccomat, átpakolok a másik táskámba, és már megyek is ki a buszmegállóba. Ugyanis ugyanazzal a busszal megyek Vácra, majd vonattal Pestre. Aztán este jövök haza a 9:40-es vonattal, majd a 10:35-ös busszal. Remélem nem késik a vonat és elérem, mert ha nem, akkor szívok, ugyanis az az utolsó busz. Aztán hazaérek 23:15-20 körül, majd lefekszek éjfélkor, alszok 5:45 percet és felkelek, mert iskolába kell menni. most pedig megyek fürödni és aludni. ennyi. :)

2 komment

Címkék: iskolás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr66774624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nixy 2008.11.18. 20:22:34

Hallod Szilvika ez nagyon állat!Szét rögögtem a fejem!Írj még ilyeneket légyszi!puszi

Thomasso :) 2008.11.18. 21:57:33

..Hm, ehhez képest én nyugis életet élek. Bár nekem majdnem mindenkihez képest nyugis életem van. :D ...Ma (amikor ezt a kommentet írtam) például mindössze egy darab másfélórás angolom (Writing skills) lett volna az egyetemen, ami egyébként elmaradt, így aztán nyugodt szívvel elmehettem jégkorizni. :)
süti beállítások módosítása