hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2013.10.28. 20:35 hajnalicsillag

harc az emberkereskedelem ellen!

9024-a21-campaign.jpgA XXI. században az ember a második legkeresettebb "árucikk" az illegális kereskedelemben a fegyverek után. Minden 30. másodpercben újabb áldozata lesz az emberkereskedelemnek. Ma 27 millió rabszolga él a világon, melynek évente 65 000 magyar ember a részese. Ennek eltörléséért és az áldozatok megmentéséért jött létre az A21-es kampány, melynek képviselői októberben Budapesten is tartottak egy figyelemfelkeltő előadást és egy bringás akciót.

Az emberkereskedelemről készítettem egy kis összefoglaló, bemutató bejegyzést a sulis blogra, így talán még több emberhez eljut - legalábbis remélem. Október 8-án volt szerencsém részt venni a Duna Palotában a bringások előadásán. Már évekkel ezelőtt hallottam erről a szervezetről, és már akkor is megrendített ez az egész. Bár személyesen nem ismerek olyan embert, aki ennek az áldozata lett volna, mégis van bennem egy általános félelem, hogy ez tényleg bárkivel megtörténhet, még itt is. Fontosnak tartom, hogy az emberek tisztában legyenek azzal, hogy ez a rabszolgasors mekkora "erőre kapott" az elmúlt évtizedekben, és hogy ez mennyire megnyomorítja az egész társadalmat. Számomra ez nem kérdés, hogy ki kell állnom ezekért az emberekért, és fel kell emelnem a hangomat, hiszen az emberi szabadság mindenkinek az alapvető joga, amelyet senki nem korlátozhat le, főleg ilyen módon!

a21-campaign.jpgA Duna Palotában rendezett este hatalmas érdeklődést vonzott magával. Sok volt a fiatal, akik legtöbbször csak LZ7-ért, és -után rajongott és sikoltozott; sőt a várakozó tömegben hallottam az embereket, amikor azt mondják: hallottam, hogy LZ7 koncert lesz, és csak ezért jöttem. Egy ismerősöm, akivel két nappal később találkoztam meg is jegyezte, hogy látta részt vettem az eseményen és kérdezte mi volt, mert a barátaitól előzetesen úgy hallottam, hogy valami Hillsong koncert lesz (lol). Ráadásul több százan kint ragadtak, mert nem fértek be annyian, ez mondjuk tájékoztatás kérdése, illetve "tipikus késés" keresztény körökben. Szóval remélem, hogy mindezek ellenére, meg minden külsőséggel és egyéb nehézséggel szemben átjött az embereknek az üzenet, és annak a fontossága is.

1393540_641232412565435_2042071619_n.jpgAkkor este tudtam meg, hogy másnap a Clark Ádám téren is lesz egy kisebb program, amire mindenképpen el akartam menni. És bár így ellógtam a suliból egy világgazdaságtan órát, azt mondom megérte. Megérte azért az reggeli élményért, az arcokért, akikkel találkoztam (akár hosszú idő után), a LZ7 dalokért, az összefogásért, a kapcsolatokért, és legfőképpen az emberkereskedelem áldozataiért. Ha lett volna Pesten bringám én is tekertem volna velük végig-végig Budapest utcáin és hídjain. Nagy lökést adott ez a program a hétköznapjaimba!

Nem mondom, hogy mindenkinek ugyanolyan fontos ez az életében, vagy ugyanolyan fontosnak tartja támogatni, de számomra ez egy olyan kezdeményes, ami mellett nem tudok elmenni, mindenképpen szeretnék kiállni és hirdetni az emberek felé.
LZ7 és Matt Redman közös dalát (27 million) már biztosan ismeritek, ezért egy olyan friss dalt szeretnék bemutatni, mely pont az A21-es kampány kapcsán született:

Szólj hozzá!

Címkék: támogatás áldozat rabszolgaság emberkereskedelem for today a21 kampány


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr785603456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása