hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2013.10.13. 21:23 hajnalicsillag

munka, emberkereskedelem, suli, ölés, fesztivál, ez az a nap!

Képekben talán könnyebb és rövidebb is lenne összefoglalni az elmúlt egy hetemet, egy-egy pillanatot kiragadni. Annyi mindent történt velem, hogy nehéz lenne mindent végigmondani...a hosszabb írás előtt.

A hetem első két napjának nagy része munkával telt (8-tól este 5-ig dolgoztam), nagyrészt 4-kor kellett kelnem, és ennél többet nem is nagyon aludtam. Kedd este elmentem az emberkereskedelem elleni előadásra, ami nagyon jó volt, csak iszonyú nagy tömeg, szerdán pedig a Clark Ádám téren folytatódott minden. Az volt a jó, hogy Pesten aludtam, így tudtam kb. 6,5 órát aludni, ami kellett is, mivel este fél 8-ig suliba voltam. Este majdnem 10-re értem haza, aminek a folytatásaképpen hajnalik dolgoztam egy csütörtöki előadásomon, így 2,5 órát aludtam. Csütörtök órákat késtek a vonatok (persze az első órában kellett előadást tartanom), így busszal mentem, de még így is 35 percet késtem. Szerencsére elmaradt 1 órám, így előbb hazajöttem, már negyed 6-ra itthon voltam. De közben készültünk a másnapi disznóölésre, amihez szintén korán kellett kelnem, és az egész napos munka teljesen kimerített, így be is aludtam az esti focimeccsen (nem is baj). Viszont utána felébredtem, és pár dolgot meg kellett még néznem, így szintén szombatra virradóra, csak 4 órát aludtam, utána nekivágtam délelőtt a kürtöskalács fesztiválnak, délután pedig az Ez a napnak. Éjfél után olvasás közben bealudtam, kb. 10-11 óra alvás után ma délben betegen ébredtem. Nagyon kimerített ez a hét, mégis annyi jó dolgok voltak benne, annyi szuper emberrel találkoztam és beszéltem, hogy megérte minden programot és fáradozást bevállalni. Ja, és nővérem bejelentette, hogy még idén össze akar házasodni a barátjával, akit mi egy hete ismerünk. Szóval igen, zajlik az élet.. de erről nem is írok többet, mert akkor már botrány lenne.
Holnap pedig egy kis vérvétellel kezdem a napot, ahol biztosan jók lesznek az eredményeim, főleg a sok alvás, az elmúlt időszakban beszedett 1,5 üveg gyógyszer, és az ugyanolyan hús nélküli élet (igen, 1,5 hónap alatt sem tudtam rávenni magam, hogy egyek) után. Szerdán vidám napom lesz az orvosnál, mikor meglátja az eredményeimben a "változást"...

Legközelebb lesznek képek is.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes élmények hétköznap életvitel


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr305567025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása