hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.03.20. 18:15 hajnalicsillag

szertefoszlott álmok

Igen, tegnap előtt reggel történt. Röpke 10 perc elég volt, hogy összetörjön bennem valami, ami mostanáig meghatározza az életkedvemet, hangulatomat. Persze, voltak előzményei, de én bizakodó voltam és egy ideig kitartó is... csak aztán valahogy más dolgokra terelődött a figyelmem. Én már tudom, amit más még talán nem is sejt: a továbbtanulási esélyeim elvesztek, az ezzel kapcsolatos álmaim összetörtek. Esélyeim száma a bejutásra és a kívánt szakma megszerzésére egyenlő a nullával. Nem tudom mi lesz és hogyan. Persze volt "B", meg "C" terv is, de azok már nem adnak vidámkodásra okot, mert nem azok az álmaim, az csak mentőöv volt. Az elmúlt napjaim elég depresszánsan teltek, még most is, főleg ez okból. Sajnos lusta voltam és ezt magamnak köszönhetem. Most pedig amit sikerült felépítenem néhány hónap/év alatt -boldogok, vidámak legyenek körülöttek az emberek-, azt most 1-2 nap alatt szépen bontom lefelé. Ez van, most nem tehetek róla. El kell viselnie mindenkinek így.. mert most rossz, és teljesen összetörtem.

1 komment

Címkék: álom érzések iskolás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr321014766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czimby 2009.03.31. 12:53:27

Ezt azért ne add fel, a mai világban szerintem még minden esélyed megvan arra, hogy akár 1-2 év múlva, akár később bejuss arra a szakra, ahova szeretnél!
Ha tegyük fel a B vagy C terv megvalósul, már ez alatt is készülhetsz az A megvalósítására. Én speciel 32 éves vagyok, de éppen levelező suliba járok. Manapság nagyon megy a diplomák halmozása.
Amúgy engem csak harmadszorra vettek fel egyetemre, szóval pár évem elúszott. Persze ez más dolgoktól is függ, de ha kihagysz egy évet, hogy felkészülj, abban semmi rossz, furcsa nincs, sokan teszik ezt, legalábbis az én időmben nem voltam ezzel egyedül.

Szóval ahogy most állnak a dolgok Magyarországon, szerintem még bármi is lehet, ne keseredj el! Szerintem még az sincs teljesen kizárva, hogy eltöröljenek minden felvételit és szabadon be lehessen jutni szinte akárhova (az olaszoknál ez van, itt meg nagyon nyomatják a bolognai folyamatot).
süti beállítások módosítása