hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2012.03.03. 00:45 hajnalicsillag

ingyen iPod érkezett!

37127_1.jpgKedden kaptam e-mailt, hogy megérkezett az iPodom, mehetek érte. 6,5 hetet vártam rá, így nagyon örültem, mikor a kezembe vehettem. De hogy is történt mindez?!

Néhány évvel ezelőtt (kb. 6) egy közösségi oldalon hirdettek egy nyereményjátékot. Az volt a lényege, hogy minél több embert kell meghívnod, akiknek fel kell regisztrálnia és be kell lépnie minimum egyszer a rendszerbe. Egy 2 GB-os Apple iPod volt a nyeremény annak, aki a legtöbb embert ilyen módon összegyűjti nekik. Megnyertem, néhány hét múlva pedig postán megérkezett a nyereményem, amiről először nem is tudtam milyen fontos eszköz lesz az életemben. Akkor kezdtem igazán belemélyedni a zenei kínálatba, minél több együttest próbáltam feltérképezni, amelyhez tökéletes segítőtárs volt ez a kütyü. Nagyon szerettem, 1-2-szer lefagyott, de lemerülés után minden helyreállt, sose volt vele semmi baj. Az elmúlt néhány hónapban azonban már kicsinek bizonyult ez a tárhely, így szerettem volna egy másikat venni, de mind tudjuk az alma nem olcsó. Most viszont megoldódott ez a problémám. "Véletlenül" hívták fel a figyelmem egy csereakcióra, mely pont az én készülékemre érvényes. A cég visszahívta ezeket az első generációs lejátszókat, mert néhány példánynak kiégett az aksija és tönkrement az egész, így nem akarták megkockáztatni, hogy valami gáz legyen. Helyette felajánlották, hogy becserélik az összeset egy másik készülékre. Így kerültem én egyik nap a Westend iStyle boltjába, ahol beadtam az én kis szeretett iPodomat. Azt mondták 6-8 hét mire kapok egy másik, mert elküldik Kaliforniába, stb, stb. Szóval addig csak itthon tudtam zenét hallgatni, de ugye 3 hete elkezdődött az egyetem, ami azzal jár, hogy napi 4 órát utazom. Ilyenkor azért jól jön egy kis kikapcsolódás, de hát maradt az olvasás, relaxáció és hasonló dolgok.
Ezen a héten szerdán mentem a szervízbe, ahol jól kivártam a soromat, mire közölte a srác, hogy már elküldték a Westendben a készülékem, így végül ott vehettem át. Aláírtam egy papírt és az eladó a kezembe nyomta a készüléket. Ez pedig nem más, mint egy 6. generációs 8 GB-os változat, amire ugyanannyi garancia van, mint bármelyik új darabra (mert ez is az ugye).

iPod-nano-touch-Grey-Back-580x321_1.jpgSzóval egy 40x ezer Ft-os lejátszót kaptam ajándékba! Micsoda gondoskodás. :) Nagyon pici egyébként, a markomban elfér, de nagyon tetszik. Lehet vele rádiót hallgatni, képek, podcast, stopper, visszaszámláló és FITNESZ!! :D Ha futsz vagy sétálsz, akkor méri a megtett távolságot, illetve ha beírod a súlyt és a magasságot, akkor még az elégetett kalóriát is kiszámolja. Szóval nagyon menő, már most szeretem. Bár nem szerettem volna semmiből érintőképernyőset, ez esetben tetszik. Vegyetek Apple-t! ;)

komment

Címkék: apple ipod ajándék csere zenelejátszó különlegesség


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr334283334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemethmili 2012.03.03. 09:39:47

váó, de jó már! :)) tényleg micsoda gondoskodás! :)))
süti beállítások módosítása