hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.11.15. 21:56 hajnalicsillag

névnapos.

Ginával megbeszéltük még a hét elején, hogy valamikor összefutunk, mivel már jó pár hónapja nem tudtunk találkozni. Aztán úgy volt, hogy most péntek, vagy jövőhét. A pénteket eleve vártam (nem azért mert 13.-a), hanem mert ez az év egyik legfontosabb napja számomra - a nevem napja. Végülis csütörtökön sikerült megbeszélni Ginával, hogy másnap felmegyek Pestre, és akkor találkozunk, elmegyünk moziba, meg ilyenek. Péntek reggel, anyukám már köszöntött, aztán meglepetésemre osztálytársaim is gondoltak rám, kaptam csokit is. Végül is a nap is vidáman telt, bár olyan extra meglepetés nem ért. Aztán délután még kaptam sms-t Szanditól, hazajöttem, akkor már az asztalomon várt egy kis meglepetés, de nem voltam sokat itthon, mert mentem ugye Pestre. Találkoztunk Ginával, beszélgettünk, aztán beültünk az időutazó felesége című filmre (nagyon rossz volt szerintem, meg értelmetlen, meg a főszereplő..., mindegy, ne nézzétek meg). Aztán nem is tudtam egészen megvárni a végét, mert sok reklámot adtak és el kellett jönnöm, hogy elérjem a vonatot, majd a buszt. Sajnáltam, hogy megint ilyen rohanósra sikerült pest. Bár a vonatot is 2 percen múlt, hogy nem késtem le. :D Így is le kellett ülnöm egy idegen bácsi mellé, mert nem volt már hely. Aztán hazajöttem, apukám is köszöntött, kaptam virágot. ^^ Mielőtt azonban észhez kaptam volna rohantam msn-re, mivel Bobival és Balázzsal közös megbeszélnivalóink akadtak. :D Aztán így pár órát beszéltem velük, és lefeküdtem vidáman. Ja igen, kaptam sok üzenetet iwiwen, és olyan emberek írtak, hogy így váu, meg így facebookon is, és végre hosszú idő után volt egy vidám napom végre. Nem történt semmi olyan extra különlegesség, mégis szép volt és boldog vagyok - azóta is. :) Meg idézek még ilyet:

(14:40) almale:BOLDOG NÉÉÉÉÉVNAPÓÓÓÓÓt, BOLDOG NÉÉÉÉÉÉÉVNAPÓÓÓÓT BOLDOG NÉVNAPOT SZILVÍÍÍÍÍ, BOLDOG NÉÉÉÉÉVNAPÓÓÓÓT!

(10:49) Balázs:okos szép bölcs bátor kedves szerény aranyos Szilvi
ja és megbocsátó is
boldog névnapot, és bocs a késői köszöntésért! :$:$

köszönöm.

 

Szólj hozzá!

Címkék: barátok vidám élmények


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr681527584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása