hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.09.15. 22:47 hajnalicsillag

amit a Chuck Ragan koncert helyett csináltam...

Na hát igazából tudom, hogy tegnap volt a koncert. Hónapokkal ezelőtt még úgy is volt, hogy talán elmegyek. De aztán gondolkoztam, hogy minek?, mikor a zenéjét nem ismerem, azt meg nem játszom el, hogy a többi emberért megyek. Aztán így úgy voltam, hogy nem, meg aztán el is ment az összes pénzem az angliai utazásomra. De aztán megkaptam a fizetésem másik részét, amiről nem tudtam. Szóval aztán mégs volt pénzem, de nem is gondoltam erre. Aztán tegnap néztem, hogy jéé Chuck Ragan koncert így rádöbbentem, hogy aznap lesz. De mindegy volt végülis, mert egyébként is tanulnom kellett. Meg más dolgom volt, mert elkezdtem EDZeni. :D Tudom vicces, páran kinevettek érte. De így magamra nézve, uhh. Szóval így rossz és eldöntöttem, hogy már csinálok valamit. Először lemértem magam. Egyébként eddig sem szégyeltem megmondani, hogy hány kg vagyok, de most így már azért durva. Na jó, annyit elárulok, hogy 170 cm vagyok (még nöhetnék pár centit), és ha Balázs átlagos súlyát elosztjuk kettővel és kivonunk belőle felet, és azt megszorozzuk 3-al, akkor megkapjuk, hogy én mennyit nyomtam tegnap. Balázstól ne kérdezd hány kg, ha nem tudod, mert megmondtamnekihogynemmondhatjameg. Szóval igen. Na és elmentem bringázni, kb. fél óra alatt letekertem 10 km. Aztán tanultam egy kis vállalkozási ismereteket (ugyhogy Kristóf nem hazudtam neked a telefonba, tényleg tanultam. :D, bár hozzátenném nem sokat ért). Aztán így mentem még kicsit futni, de itt tényleg azt kell érteni, hogy minimális távolságot, közbe tornázgattam néha, meg ilyenek, aztán hazajöttem. Ja és még itthon csináltam néhány felülést, ja és nem ettem 6 után. :D Aztán este így olyan durva izomláz volt a lábamba, hogy váá. Hát igen, igazából utálok futni (kivéve a floorballba), szóval na. De túléltem. Aztán ma a lépcsőzés már egész kellemes volt (a negyediken van az osztályunk). És akkor így hazajöttem és így megmértem magam és 2 kg-val kevesebb voltam. Oh, mondom ez a gyors fogyás. :D Persze ebéd előtt voltam, szal üres volt a hasam. Igazából így jó lenne 6 kg fogyni, ilyen 3-4 hét alatt. Akkor már boldog lennék. :D Nem mintha most nem lennék az. :) Csak ha látszana is rajtam a kemény edzés az mégszuperebb lenne. Szóval ma nem tudtam annyit menni, mert Zsoltival elbeszélgettük az időt és már majdnem sötét volt mikor mentem. Ezért a mai teljesítmény: 5 km bringával, felülések és egy kis torna. :D Klassz dolgok ezek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr301385117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása