hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.08.13. 13:51 hajnalicsillag

múlt heti káosz - második rész.

Folytatásképpen jöjjön a csütörtöki nap, ami egyben az utolsó munkanapom is volt. Mivel aznap is segítenem kellett a délutáni vacsora előkészítésében, így el kellett kéreckednem. Először Móninak szóltam, hogy szeretnék tízkor elmenni, emrt esküvői vacsora, meg minden. Ő csinálja a beosztásokat, azért szóltam neki. Azt mondta, hogy ő elenged, de kérdezzem meg a főnököt Juli nénit. Kicsit félve mentem oda hozzá, mert ő nem az, "szerbusz kislánykám, mi a helyzet veled?!" típus.. Na mindegy, odamentem hozzá, hogy mi a helyzet, aztán végülis elengeded. Ja, persze ez nem csütörtökön volt, hanem talán még hétfőn. Elég sok áru jött, így volt mit pakolni, de végülis 9:45-kor elmentem, hogy elérjem a buszt. Elköszöntem mindenkitől, Juli néninek is beköszöntem az irodába, aki azt mondta, hogy aranyos voltam, és köszönik a segítséget. :) Mondtam, hogy a fizetésemért valamikor bejövök. Mentem haza a busszal, már a buszmegállóban vártak. Aztán láttam, hogy már díszitik a kaput meg minden. Elég sokan voltak.. gondoltam magamban itt nagy buli lesz. Beköszöntem, aztán hazajöttem átöltözni, majd mentem vissza segíteni. Először feldiszítettük a nagy sátrakat, közbe az asszonyok csinálták a kaját, ami egy egész hadseregnek is elég lett volna. Na jó, mondjuk valami 60-80 vendéget vártak. Ugyanis azokat hívták meg erre az elővacsorára, akik nem tudtak elmenni az esküvőre, tehát főleg öregebbeket. Miután minden rendben volt hazajöttünk fürödni, átöltözni és elkészülni, mivel mi is felszolgálok voltunk. Voltunk így páran fiatal lányok, és mindenki kapott 1-1 asztalt, ahová az ennivalót szervírozta. A fogások között volt vicces vers, 1-1 jókívánság, jelenet, videóvetítés. Féltem, hogy valamit kiejtek a kezemből, de végülis nem történt semmilyen baleset. :D Először is volt leves, aztán főtt hús, aztán töltelék, aztán hurka, kolbász, meg 2-3 féle módon megcsinált rántott csirkehús, sültkrumplival és savanyúsággal, végül rengeteg fajta és ízű torta, és sok-sok sütemény. Emellett persze sokfajta üdítő és alkohol. :D Mert ez nem maradhat le. De mivel mi voltunk a felszolgálok, és a családtagok is vacsoráztak, azért valakinek el is kell takarítani a többiek után. Így öblögettem el  közel 10 millió edényt és evőeszközt. Majd miután végeztünk ezzel mi is leültünk vacsorázni. Még voltunk egy kicsit, aztán lassan elköszöntünk, mert mi másnap indultunk le az esküvő helyszínére, Hajdúböszörménybe. De este mikor hazajöttünk, akkor még meg kellett fogni pár nyulat, mert a mamám nem csukta rájuk véletlenül az ajtót és kiszökött pár. Mondjuk én nem fogok meg egyet se, az is biztos, de legalább próbáltam segíteni. Az lett a vége, hogy a lábamra esett (épp papucsban voltam, tehát egész kellemesen ért..) egy jó nagy darab deszka, a sötétben belemászta az egy méteres csalánba, ami összecsipkodott, meg ilyenek. De túléltem. Végülis éjfél után ágyba kerültem úgy, hogy az előző napokon alig aludtam, és másnap hat után ébresztettek, mert semmi nem volt bepakolva.

komment

Címkék: élmények


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr681307052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása