hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.07.26. 21:26 hajnalicsillag

pesti kiruccanás.

Már nem tudom mióta nem voltam Pesten, és azért hiányzik a nagyváros. Na jó, falun is eléldegélek, de már itt volt az ideje egy pesti utazásnak. Erre a hétre a szabadnapomat péntekre kértem, így viszont szombaton is kellett dolgoznom. Már nagyon vártam, hogy elérkezzen a hét vége és Evivel menjünk shopping körütra. :D Igen, lányból vagyok, de az életem csak 2-3 %-át töltöm plázába, úgyhogy meg lehet nyugodni, még mindig normális embernek tartom magam. Szóval mentünk vásárolni, mert kellett az esküvőre ruhát vennem, meg még pár dolgot. Reggel mentünk, így is negyven fokot mondtak. Előző este eléggé letörtem az eredmények miatt, így jó volt egy kis kikapcsolódás, na meg végre Evelinnel megbeszélni az eddig történteket. Mikor beértünk először mentünk a Westendbe, és előtte kint volt egy Toyota-s kamion a forma 1 kapcsán. Kint voltak egy igazi autóval és bárki mehetett, vagyis három fős csapatokba, hogy kereket cseréljen. Volt fent pár Toyota-s srác, meg egy csajszi, aki mikrofonnal a kezében invitálta az embereket. A bevásárlóközpont előtt meg lányok lengettek zászlókat, és rendőrök vigyáztak a biztonságra. Szóval a mikrofonos csajszi megszólított mindenkit, aki elhaladt, vagy megállt a kamion előtt, hogy próbálja ki a kerékcserét. Minket is többször próbált beszervezni, hogy majd beáll mellénk az egyik zászlólengetős lány, de mi csak ráztuk a fejünket, hogy a-a. Aztán inkább jobbnak láttuk, hogy elmenjünk. Úgyhogy mentünk Terrába, ami még mindig jó hely. De ott nem találtam olyan ruhát, ami jó lenne egy esküvőn, ezért visszamentünk a Westendbe. Ja igen, azt hozzá kell tennem, hogy össz-vissz volt 3,5 óránk, hogy az Evelin által kitűzött vonatot, majd buszt elérjük. Ami szép és jó, de aki volt már velem bármit is vásárolni, azt tudja, hogy kiborító vagyok. Mindig a tökéleteset akarom megvenni, ezért sokszor meggondolom, és mindig a legjobbat keresem. :D Ezért már többször mondták nekem, hogy nem jönnek velem sehova. Szerencsére a meggyőző képességem még él, és mindig akad valaki, aki megsajnál. XD Miután megtaláltam a ruhát elmentünk fülhallgatót venni. Múltkor nem tudtam milyet kell venni, de most felírtam, meg azt is, hogy milyen márkájút ajánlottak. Először megkerestem ezeket, majd kiakadtam. Mondtam, hogy egy rohadt fülhallgatóra nem fogok 16 ezret költeni, akármennyire is jó. Így egy gyors eladói segítségkérés után választottam egyet, ami megfelel a célra. Aztán még mentünk pár boltba, vettem koncertjegyet, meg parfümöt, meg voltunk nicibe is, és a csili-vili bolttól - ahol mindössze egy színes karkötőt vettem eddig (a többiek szerint pénzkidobás volt ennyiért) - sikerült magam távoltartani. Pedig oda mindig be szoktunk nézni. :D És még a vonatot is elértük, úgyhogy elég jó volt. A nyugatiba fél literes ásványvizeket osztogattak, igaz, hogy a napon tartották egy kosárban, de legalább a szándék megvolt. A kallerek meg viccesek voltak, mert az odafelé vezető úton a srác elhitte nekünk, hogy diákok vagyunk - szépen mosolyogtunk, nem kellett előhalászni a diákunkat -, visszafelé meg a nőci látta, hogy elég mélyre beástam a jegyemet az okmányaim közé, úgyhogy nem kellett előszednem. :D Pedig tisztességes utasok vagyunk. Jó volt a nap, csak rohadt meleg volt.

kiegészítés a megállítókról. Ezt kihagytam, úgyhogy pótlás. Szóval Terrába menet megállított egy nő, hogy lenne-e pár percünk kérdésekre válaszolni. Már nem is tudom mivel kapcsolatban, de mondtuk, hogy nem igazán. Aztán visszafelé a másik oldalon jöttünk, akkor meg egy csajszi állított meg, hogy a pesti klubbokról akar kérdezni. De Evi válaszolt, hogy siettünk. Pedig hajjaj, én tudtam volna mesélni. :D A Westendbe meg egy csajszi, hogy nem-e akarunk próbasminket. Mivel egyikünk se festi magát, ezért ez is kimaradt, meg egyébként se értünk rá.. tudjátok. :D

Szólj hozzá!

Címkék: élmények személyiség


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr411269933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása