hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.07.18. 20:32 hajnalicsillag

élmények a boltból.

Amint korábban írtam boltban dolgozok egy hónapig. Na ebből már el is telt az első két hét. Nem volt rossz, sőt egész jó. Az első héten délutános voltam, ami azt jelenti, hogy 9-től délután 5-ig dolgoztam. Eléggé vegyes a beosztás, így volt alkalmam mindenkivel dolgozni, pakolni. Mert legtöbbször ezt csináltam, pakoltam, meg áraztam. Végülis nem rossz dolog ez, én szeretem. Nem olyan fárasztó a munka, csak hosszú az a nyolc óra. Ezért általában kicsit széthúzom a munkaidő, hogy gyorsabban teljen. Délután meg már nem sok minden tennivalóm van, ezért körbejárok minden sort tízszer és mindent milliméter pontosan beállítok. Pedig nem vagyok rendmániás. Múlt hét szombaton is kellett mennem, hogy meg legyen a heti negyven óra. Csak éppen hatra kellett mennem, tehát fél ötkor kellett kelnem. Nem sűrűn szoktam ilyen korán ébredni, de nem nagyon viselt meg. Egyik nap jött a boltba egy bácsi, aki savanyúságtartósítót keresett. Én meg mutattam neki milyen vagy. Aztán megkérdezi, hogy te nem a bátyja lány vagy? Mondom kié?? A bátyjáé. Aztán mondtam, hogy Tóth Attilának hívják apukámat. Aztán mondta, hogy ismeri meg minden. Megy a pénztárhoz, aztán ott volt egy másik ember akivel jött és elkezdi neki is, hogy itt dolgozik a bátyja lánya. Van neki egy nővére vagy egy húga is. Én meg csak nevettem, mondom jó, hogy tudja a családi életem, nekem meg fogalmam sincs, hogy kicsoda. Aztán legközelebb is jött, hogy olyan jó cuccot adtam neki, hogy kell még vinnie belőle. A munkatársakkal nem elegyedünk nagy kommunikálásba, bár csak 2-3 fiatalabb emberke van. Múltkor már azon viccelődtek, hogy amit én mondok, abból nem lesz pletyka, mert keveset beszélerk. Ezen a héten pedig délelőtt kellett dolgoznom, ami annyit jelent, hogy 6-tól kettőig dolgozom. Minden nap fél 5-kor keltem, ami az elején nem esett nehezemre, de csütörtök-péntek felé már durva volt. Reggel majd szét fagytam, össze-vissza ásítoztam, és már hat előtt pakoltam ki, csak azért, hogy a vevőknek jó legyen. Mindig más feladat akadt. Ja igen. Még előző héten történt, hogy a főnök az egyik soron talált valami lejárt cuccot. És veszekedett. Ezért megkért pár dolgozó, hogy az ő során lévő cuccnak is nézzem meg a szavatosságát, nehogy lejárt legyen valami, aztán jön a fogyasztóvédelem és szívunk. A vegyi részen találtam is, a másikon pedig felírtam mi jár le a hónap végén. Aztán amikor a tejtermékeket néztem át, akkor találtam lejárt joghurtot és italt. Amíg elmentem a pénztárhoz megkérdezni, hogy mit csináljak vele, addig meg észrevette a főnök, hogy leraktam félre a cuccokat. És mikor vittem a hűtőbe a joghurtot, akkor kérdezte, hogy miért raktam félre őket. Nem hazudhattam, mondtam, hogy lejártak. Akkor oda kellett vinnem őket, de már akkor láttam, hogy ideges. Később még találtam két joghurtot... és pont megint odajött, hogy találtam-e valamit még. Odaadtam neki. Nem akarom rosszat a tejes cuccokért felelősnek, de nem is hazudhatok a főnöknek, mert utána még én szívok. De olyan rossz érzésem volt, mert később láttam, hogy ki voltak pakolva, és egy papír állt előtte, amire rá volt írva, hogy Móninak két óvás. Rosszul éreztem magam, de végülis nem szólt másnap semmit Móni. Szóval ezen a héten egyre több mindent bíztak már rám. Persze egy csomószor kérdezek, mert van amit nem tudok. A korábban emlegetett bácsi is jött boltba, és már úgy köszönt, hogy szerbusz angyalom. ^^ Jó dolog, hogyha apukád szeretik, akkor téged is. :D Másnap meg jött és kérdezte, hogy miért vágok megrémült fejet? Ha bántott valaki, akkor szóljak neki és ő leveri. XD Pedig csak elbambultam. Egyik nap már nem volt délután semmi munka és ott voltunk vagy öten, így egy órával előbb elengedett a főnök. Aztán talán szerdán vagy csütörtökön hoztak árut. Egy egész kocsinyit csak hozzánk. Volt vagy 30-40 csomag 8x2,5 literes pepsi, meg még sok coop-os kóla, vagy 900 kg cukor, két raklap tej, meg macskakaja, meg sok minden még. :D Na ezt nem neked kellett lepakolni, meg a raktárban elhelyezni, csak az árakat ráírni. Itt csupán az a lényeg, hogy majd én fogom kipakolni ezeket. Elsőként egyik nap kivittem egy csomó pepsit, amivel erősődtem. Úgyanis tisztára be van falazva a raktár, és kb. 2 méter magasról kellett lepakolnom 8x2,5 literes kólákat, hogy legfőképpen ne essen rám, meg úgy semmi másra se. Hát nem mondom, megszenvedtem, de megoldottam. Van pár sérülésem is. Ezeket főleg az első napokban szereztem, mikor több ujjamonn is bevérzett a körmömnél, meg csomó helyen elvágtam a dobozokkal. De hát ezzel jár. Na és a vásárlókról még nem is beszéltem sokat. Mindig olyat keresnek, ami éppen nincs. Meg az elején kérdezgettek hogy hol mi van, én meg nem tudtam, mivel nem sűrűn járok oda vásárolni. Első héten járt pár suttyó gyerek is a boltba. Szerintem valahol ott kempingezhettek. Aztán megkérdezte az egyik tőlem, hogy van-e műanyag késünk. Persze, hogy nem tudtam. Meg az egyikük gördeszkával a falusi coopba. Vicces volt. :D Látszott, hogy pesti gyerekek. Aztán vannak olyanok, aki mindennap járnak a gyerekekkel, a csemete választ valami jó drágát, a szülő meg persze megveszi nekik... Van egy aranyos kislány, aki az anyukájával jár, meg van egy csecsemő kistestvére. És amíg az anyukája vásárol, addig odamegy a dolgozókhoz és elkezd nekik beszélni. Múltkor épp pakoltam, és odajött, hogy akar nekem segíteni. Mondtam, hogy adogassa a dobozból a kekszet. És sorba adtam nekem és meg raktam ki. De olyan aranyos volt. :) Aztán meg mondta az anyukájának, hogy nézd anya: segítek pakolni! :) Na ettől volt már szép a nap. Mikor meg elmentek a sorból, akkor az anyukája mondta nekem, hogy köszöni a türelmet. Majdnem mondtam, hogy alap egy ilyen cukker kislánynál. :D De inkább csak annyit, hogy nincsmit. De azért vannak elég érdekes, meg proli alakok. Az egyik munkatárssam mutatott egy férfit egyik nap, hogy vele vigyázzak. Azt hittem csak viccből mondja, mígnem egyik nap pakoltam és megállt mellettem, keresett valamit. Én nem figyeltem rá, hisz nem az a dolgom, úgyis megszólítanak, vagy kérdeznek, ha nem találnak valamit. Szóval én épp dolgoztam csendben, amikor beszól nekem, hogy csókot akarsz? Én nézek rá, (gondolom magamban, hogy mivan??), és megkérdezem, hogy tessék? És mondja, hogy nem azt mondtam, hogy csókot akarok. Mondom nem.. és így OMG. Aztán mondja, hogy azt értette.. (mikor meg se szólaltam). Nem csak süket, de még a fantáziája is perverz. Ja meg egyik nap volt egy néni. Sírva ment a pénztár felé. Aztán megáll a szeszeknél, épp ott pakoltam. És sírva mondja, hogy meghalt a férje, és jönnek a gyerekei és dió rumot vagy mit keres, mert sütnie kell és ezt szeretik. Aztán mégjobban elkezdett sírni és a férjét emlegette. Hát szegény sajnáltam, de most mit tegyek, vagy mondjak neki?!

Na, azt hiszem ennyi. Röviden ennyi történt velem az elmúlt két hétben. Álmos vagyok és fáradt, és pihenni se tudtam, mert ma megint rally volt és így gyakoroltak márvagy hattól. wáá.

Szólj hozzá!

Címkék: élmények


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr51253671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása