hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2008.11.02. 12:20 hajnalicsillag

kezdés

Na, most már ideköltözök a blogozásban. Eddig myspacen és az msn space-en írogattam, de kellett a váltás. Most már itt fogom kiélni az írási vágyamat. Pár nap szerkesztgetés után sikerült megcsinálnom ezt a csodálatos dízájnt. A photoshopot nem nagyon tudom kezelni, így eddig jutottam el. Nem ilyet akartam, de aztán ezt kreáltam. Értelmezd, hogy mit jelent. :) Ja, és ha még nem jöttél rá, akkor mondom, hogy szeretem a lilát. Alább a kommentekben lehet dícsérni és szépen kifejezni a nemtetszésedet. Linkcsere pedig szívesen, aki aktív blogoló. Na most ennyi, szép napot és majd jó olvasgatást!

komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr12745304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

david_595 2008.11.02. 13:38:35

Nagyon eredeti lett a dizájn és nagyon...lila! Jó hogy nincs túlbonyolítva, karajul néz kit! ;)

kulsztaff 2008.11.02. 21:44:14

Tetszik, a fejléc meg olyan, mintha én rajzoltam volna paintbe. (ezt remélem érted, hogy dícséretnek szánom :D)

Judit19 2008.11.03. 18:00:28

Ügyes vagy Szilvió!:):P csak így tovább;) puszika

nemkene 2008.11.03. 22:26:16

† Go! Go! Go! Go! Go! †

Evike 2008.11.04. 18:14:06

Ügyes kislány vagy Szilvu-milvu;)
Bár az a levél...tudod: rossz helyen van, és még mindig nem értem:P
De amúgy büszke vagyok rád...:)
Csak egy valami hiányzik...A "máma"- felsőpetényi tájszólással:D
És csak ügyesen!!;)
Na pusssz

Czimby 2008.11.04. 20:16:26

Szia! A linkcsere azt jelenti, hogy ide berakom a blogom linkjét? Hát elég link vagyok. Ja, Tomi vagyok (tudod, Máté msn-es/chates tesója), ha nem derül ki a nevemből, de valószínű nem derül ki. A dizájnodat majd egyszer kielemzem talán. :D Tetszik egyébként.

Nittaa 2008.11.05. 11:30:35

Csodálatos! :D Olyan Szilvis! :) ;) Színes és extrém! :D :) =>Jó lett!

Thomasso :) 2008.11.05. 23:05:08

Hali! Nita szólt, hogy kukkantsak be hozzád, és nem bántam meg. :) Mongyuk naon lila vagy, de ez csak jó! A photoshopozáshoz meg sok sikert és kitartást, van hozzá érzéked :D :D Ja és ha olvasgatnál nálam, akkor vagy kérdezd Nitától a blogom címét, vagy akár ide is leírhatom, ha akarod, hogy aki téged ismer eljuthasson az enyémre is és visza-verza... huh most jól megaszondtam.
Egyébként jó a témafájl-választásod! Én is ezt használom ^^

Üdv: Thomasso, alias Tóth Tamás
süti beállítások módosítása