hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

• hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2013.03.31. 15:28 hajnalicsillag

belga tervek.

url_3.jpgNéhány héttel ezelőtt megbeszéltük Zsuzsival, hogy még nyár előtt közösen elutazunk valahova. Kerestük a helyszíneket, hogy hova olcsó a repülőjegy, így került a képbe Brüsszel, Dortmund, Genf és Stockholm. Aztán mivel ő Hollandiába utazott pont március végén, és még nem volt Belgiumban - ahogy én sem, így adta magát a lehetőség, hogy akkor válasszuk Brüsszelt. Így indult az egész.

Napokon keresztül - de lehet, hogy hetek is voltak - tanakodtunk, hogy melyik lenne a legmegfelelőbb időpont, melyik légitársaság, mi hogy. Az árak folyamatosan változtak, mi pedig szerettünk volna lecsapni a legjobb árra, így folyamatosan figyeltük a netet. Végül kb. 3-4 héttel az utazás előtt sikerült lefoglalni a jegyet. Bár az eredetileg tervezett 5 napból csak 4 lett, de nem szomorkodunk, mert jó pár ezret megspóroltunk a hazafelé úton.
Szóval a repülőjegy megvolt, indult a szálláskeresés. Mivel nincs pénzünk naponta 6 ezret kifizetni diákszállásra - ahol másik hat idegennel osztozunk egy szobán, ezért a kanapésszörf oldalon keresgéltünk. Fura emberek is jelentkeztek, meg olyanok is, akiknél még senki nem aludt, szóval ez fura volt. Aztán sikerült más embereket találnunk. Eleve úgy kerestünk, hogy csak az első éjszaka alszunk Brüsszelben, mivel azt mondják nincs sok látnivaló ott. Ezért a többi napon Gent, illetve Brugge városát vettük célkeresztbe. Zsuzsi és én is nézegettem infókat, hogy mit érdemes megnézni, hol mit találunk, stb.
Most ott tartunk, hogy Zsuzsi már elrepült Hollandiába, én pedig még itthon vagyok. Szerda reggel 6-kor indul a gépem Ferihegyről és szombat este jövünk haza. Izgulok, hogy milyen lesz, mert utoljára 4 éve repültem. Amiatt is izgulok, hogy egyedül kell bejutnom a városba, aztán a csomagok is, alig lehet valamit vinni és hova tesszük majd városnézés közben.. milyenek lesznek a szállásadóink, és egyáltalán milyen idő lesz. Szóval sok kérdés van bennem, a szüleim pedig érthetően féltenek és izgulnak értem. De bízom abban, hogy minden rendben lesz, fentről vigyáznak ránk és jól fog alakulni ez a kaland! :) Majd gondoljatok ránk. Ha minden jól megy, akkor a következő bejegyzésem már a belga kirándulásunk beszámolója lesz. :)

Szólj hozzá!

Címkék: repülés kirándulás idegen kaland Brüsszel

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.