hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2013.01.20. 22:05 hajnalicsillag

utószülinapi bejegyzés.

Tegnap volt egy hete, hogy immáron a koromnál a 22-es számot kell bemondanom. Durva, tényleg gyorsan telik az idő. De ami ennél is aggasztóbb, hogy a szülinapomon vagy előtte mindig beteg vagyok, vagy meglátogatom a kórházat. Ez most sem volt másképp. Előtte két nappal vizsgáztam és elég sok energiát kivett belőlem, így szülinapom előtti pénteken, eléggé rosszul ébredtem. Délelőtt itthon voltak apáék, mondták, hogy elvisznek a szomszéd faluba a háziorvoshoz, amire én hevesen tiltakozni kezdtem, mert tudtam, ha elmegyünk, akkor tuti beutal a kórházba. Éreztem, hogy csak a fáradtság és kimerültség adja a panaszaim nagy részét, de aztán mégis orvos lett belőle. Az orvosból pedig kórház ugyebár (miért is ne), mondták, hogy csak ultrahangra menjünk be, nem fognak bent tartani. Persze, mondom. Először behívtak a vizsgálóba, egyből vért vettek, mindenféle kütyüt rámcsatlakoztattak, a doki kérdésekkel bombázott, majd megvizsgált. Aztán felküldtek ultrahangra, röntgenre, és mindenféle osztályra, ahol szintén megvizsgáltak mindenhol, amit el tudtok képzelni.. életem egyik legrosszabb napja volt. Több órányi sürgősségi látogatás, vizsgálatsorozat után egy halom vizsgálati  eredménnyel és orvosi véleménnyel hazaküldtek: a doki megjegyezte, hogy most hazaengedem, mert nem találtam semmit, amiért bent kellene tartanom (még jó, én már alapból tudtam.). Egy ideig mérges voltam apára, mert erőltette, hogy menjünk el orvoshoz, de utána megnyugodtam és mondtam, hogy nem haragszom. Meg legalább kivizsgáltak.. kiderült, hogy a vérszegénységem is sokkal komolyabb, mint 1-2 éve, így a háziorvostól kell beutalót kérnem további speciális vizsgálatokra... A nap hátralévő részét pihenéssel töltöttem (pedig a következő vizsgámra kellett volna készülni), utána pedig éjjel elég rosszul aludtam, mert folyton a vizsgálatokon átélt pillanatok jártak a fejemben...

De szerencsére aludtam néhány órát és reggel vidáman keltem, mert apával elmentünk Pestre az IKEA-ba. :)) Már sokat meséltem róla, hogy biztos tetszene neki meg minden, és mondta, hogy egyszer már eljön velem, és mikor adódhatott volna jobb időpont?! :) Körbejártunk mindent, kajáltunk az étteremben, aztán hazajöttünk. Mikor hazaértünk, akkor a család itthon köszöntött. Este válaszoltam arra a rengeteg kedves üzenetre és köszöntésre, amit tőletek kaptam. Nagyon örültem neki, és olyanok is írtak, akikre egyáltalán nem számítottam, nagyon meglepődtem! Nekem ezektől a pár soros kedves gondolatoktól, jókívánságoktól vált igazán különlegessé újból január 12.-e. Anya ismét felidézte a születésemet és az akkori mizériákat, és hogy milyen gyerek voltam. Fura így visszagondolni rá, mert nem emlékszel, de jó tudni róla, hogy milyen voltál akkor. :) Hálás vagyok mindenért és mindenkiért!! Ja igen, tortát sosem kérek, de nővérem nem hagyja, hogy anélkül teljen a szülinapom, ezért ő sütött megint. ;) És akkor az elmaradhatatlan fotók:

Kép 1224.jpg

névtelen_1.JPG

Mamával (70 év van köztünk. :))

Kép 1232.jpg

komment

Címkék: család szülinap személyes ünnep kórház meghitt élmény


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr85029519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása