hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2012.10.17. 00:43 hajnalicsillag

egy új telefon története.

url_2.jpgAhogy azt néhány napja (hete?) olvashattátok a telefonom tönkrement, miután nagyon ügyesen a wc-be ejtettem. Helyette elővettem a régi telómat, aminek bár elég silány az aksija, de legalább működik. Igazából csak akkor volt vele probléma, amikor pont nem tudtam hazajönni, és telefonálnom kellett volna.. Szóval nem álltam a helyzet magaslatán telekommunikációt tekintve. Anya mondogatta, hogy kell egy újat venni, de mondtam, hogy majd-majd, ha lesz rá pénzem. Tesóm is ezt szorgalmazta, még pénzt is adott rá, de visszaadtam neki. Azt hiszem büszkeségből is, hogy a saját pénzemből akarok venni, és nem akarok ezzel másokat terhelni. Szeretnék minél jobban önállósodni, de ez nem könnyű a helyzetemben. Úgy voltam, hogy majd ha kapok ösztöndíjat vagy az egyetem mellett elkezdek dolgozni (?!), akkor veszek magamnak egyet. Mert nálam egy telefon nem hónapokra szól, hanem évekre. Konkréten az elmúlt kettőt is több mint 4-4 évig használtam. De megelőztek. Ma délután mikor hazaértem a laptopomon várt egy papírt amibe egy kicsi doboz volt csomagolva, a kicsi dobozban pedig egy vadiúj, kártyafüggetlen ZTE Atlas W telefont rejtett. Nagyon örültem neki, de amikor megláttam mellette a jótállást a számlával, majdnem rosszul lettem. Azért ez egy elég drága kütyü mindennel együtt. Nem tudom megérdemlem-e, mindenesetre az enyém, a családtól! :) Nekem még nagyon új az egész, nem is akartam okostelefont, mert idegesít, hogy fél óráig pötyögök egy mondatot és minden érintéssel működik. De azért remélem megszokom. Eddig nagyon tetszik, felraktam rá néhány alkalmazást (figyelnem kell, hogy ne legyek függő), de játékot még nem töltök le. Annyit mindenesetre sikerült elérnem, hogy csomó pénzt levegyen a kártyámról a mindenféle frissítés, úgyhogy ki is kapcsoltam a netet, hogy csak wifivel menjen. Boldog vagyok és hálás! ígérem, vigyázni fogok rá! :)

Szólj hozzá!

Címkék: telefon család meglepetés hála ZTE


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr314853313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása