hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.08.24. 23:39 hajnalicsillag

első haláli álom.

Ma éjjel először álmodtam azt, hogy meghalok. Azt hiszem még sosem volt ilyen pillanat az életemben. Annyira emlékszem, hogy egy tőlünk messze lévő városból indultam el gyalog. Tél volt és mire a szomszéd faluba értem már besötétedett. Épp elsuhant mellettem egy busz, de nem szálltam fel rá, gondoltam amíg megfordul és a mi falunk felé veszi az irányt, addig hazaérek. Nem így történt. A lépteimet valaki követni kezdte, és futva próbáltam menekülni, de nem igazán tudtam, mert nem bírtam a hóban lépkedni. Műanyag üvegeket dobáltak hozzám, de semmi hatása nem volt. Végül az útjukba akadt egy nagyobb kalapács és már nem tudtam tovább menekülni. A fejembe verték én pedig felébredtem.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr463178511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemethmili 2011.08.30. 13:43:12

az ilyen álmok szörnyűek!
süti beállítások módosítása