hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.05.08. 00:10 hajnalicsillag

programterv.

Így, hogy már nem kell suliba járnom úgy tűnhet, mintha sok szabadidőm lenne.. pedig nem is. Sajnos hiába voltam elég szorgalmas nincs kész minden tételem, sőt, elég sok nincs kész. Szóval mostanság igyekszem időben felkelni, hogy belevessem magam az írás rejtelmeibe. Emellett viszont bőven akad program május-június időszakára.

Kezdjük hétfőtől. Másnap, azaz 10-én lesz a nagymamám 90. születésnapja, ez alkalomból pedig jönnek köszönteni. Mivel én vagyok itthon ezért nekem kell majd ott lenni, meg előtte sütni valamit meg kitakarítani, mert jönnek az iskolások, meg a polgármester is, szóval menő lesz.
Másnap szerdán kellene mennem orvoshoz Pestre. Na ez nem vidám, de az se, hogy fél 8-ra kéne ott lennem, szóval kelhetek hajnalban. Remélem hamar végzek.
A következő program a pénteki Planetshakers koncert, amire kaptam ajándékba 2 VIP jegyet. Előtte elvileg találkozom Pesten egyik volt osztálytársammal, akit már tök rég láttam utoljára.
A héten még kell sütni, főzni - valószínűleg azt is nekem, mert szombaton ünnepeljük családdal a nagymamánkat. Jön elvileg apukám testvére és családja, az unokák, feleség és férjjelölt, és mamám első dédunokája is itt lesz. Szóval biztos fényképezés meg minden.
Aztán nem ártana készülni az írásbeli vizsgákra, ami szerdán (18-án) lesz 3 tárgyból...
Utána pénteken-szombaton ismét kell valamit készíteni, mert elvállaltam ifire.
Ha kipihentem magam, akkor pedig nekiállhattok a több száz tételnek magyarul és angolul.
Június 3-4-én lesz a Lumen fesztivál, amin tavaly is voltunk és hihetetlenül jól éreztük magunkat. Idén viszont akik tavaly voltak nem tudnak jönni. :/ Áronnal maradtunk ketten, akik biztosan mennénk, én meg is szervezném, csak valahogy senki nem jelentkezik biztosra. Pedig annyira jóó lesz! De Áron meg lehet elmegy San-Marino-ba, ha nem lesznek emberek, engem meg tuti nem engednek el egyedül. :(
Következő hét lesz még izgalmas. 8-án lesz a P.O.D. koncert az A38-as hajón (amire már márciustól megvan a jegyem :D). Sok ismerős, barát, régen látott ember ott lesz, miattuk is várom már. :)
És ami a vidám, hogy az utána következő két napban lesznek a gyakorlati vizsgáim az 5 modulból, különböző boltokban, valószínűleg reggeltől késő délutánig. Hát ja.
Ha ezt túléltem, akkor mehetek vissza orvoshoz Gyarmatra, vagy még Szlovákia és a P.O.D. koncert között. Meg valószínűleg majd Pestre is vissza kell mennem orvoshoz, éljen!
22-én pedig jön a végső vizsga: szóbeli 3 tantárgyból.
Lehet, hogy emiatt a sok orvosozás, meg program miatt nem tudok majd dolgozni, vagy nem tudom elkezdeni időben, ami azt jelenti, hogy nem megyek sehova a nyáron, hanem dolgozok. Hát ez van.

 

komment

Címkék: koncert program orvos nyár vizsga terv


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr892886290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása