hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.04.01. 17:27 hajnalicsillag

mosolynap a gyufaboltban.

Ma suli után mentem boltba; a gyufa nevűbe. A bejáraton túlhaladva épp egy kosarat akartam a kezembe venni, amikor két lány megállított. Amellett, hogy a kezembe adták a bevásárló eszközt, egy meglepő kéréssel fordultak hozzám.

Egyből feltűnt, hogy az egyik lány mellkasára egy 'mosoly nap' feliratú tábla feltűzve egy mosolygós jellel. Elmondta, hogy ma valami különleges napot tartanak, és hogy ha van kedvem, akkor vegyek tőle ilyen kis korongot és adjam oda annak a dolgozónak, aki a legtöbbet mosolyog, vagy aki a legsegítőkészebb. Mondta, hogy többet is elvehetek akár, de egyet csak egy embernek adhatok. Hát, gondolom miért is ne, elvettem egyet. Mondjuk sok mindent nem akartam venni, hogy annyi eladóval találkoztam volna, de azért körbejártam a sorokat. Meglepően sok diák és felnőtt boltos volt az üzletben, máskor szinte üresen pang, csak a pult mögött lehet találkozni egy-egy árussal. Most pedig szinte minden részlegen pakoltak. Megvettem ami kellett, aztán úgy döntöttem, hogy a pénztárosnak adom majd oda a kis korongot. Be is álltam fizetni. Egy diáklány volt ott, köszönt rendesen meg minden, nem bukózott meg semmi, de nem látszott rajta, hogy túl sok életkedve lenne. Gondoltam ha már elvettem, akkor odaadom neki, így mikor kaptam a visszajárót a kezébe nyomtam. Ő pedig egy mosoly társaságában megköszönte. :)

Más: nem a bolthoz, csak a mai naphoz kapcsolódva. Jövök hazafelé a buszon és egy néni megkérdezi, hogy le-e ülhet mellém. Mondom persze. Elkezdtem zenét hallgatni, bámultam kifelé, nem nagyon figyeltem mit kotorászik mellettem. Egyszer csak megbök, kiveszem a fülhallgatót a fülemből, mire ő megkérdezi: Kérsz cukrot? És a szatyorjában lévő -akár egy heti élelmet biztosító- cukorcsomagra mutat. Mondtam neki, hogy köszönöm, de nem kérek. Kedves volt tőle, hogy egy idegent is megkínál. :)

komment

Címkék: busz bolt kedvesség cukor mosoly nap


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr222791616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása