hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.03.21. 17:13 hajnalicsillag

Winter Jam élmények.

Hogy mi is az a Winter Jam? Ebből sikeresen kiokosít a wikipedia is: egy immáron 11 éve fennálló keresztény fesztivál-turnésorozat, melynek során híres zenészek és előadók járják Amerika nagyvárosait. Idén is több mint 3 hónapon keresztül megy a koncertek sorozata különböző helyszíneken, mindössze 10 dollárért. Na most a Hear It First oldalán keresztül értesültem róla, hogy a március 19.-ei Fayetteville-ben tartott eseményről élő közvetítés lesz. Nekem pedig így lettek Winter Jam-es élményeim.

Kezdjük ott, hogy a visszaszámláló szerint magyar idő szerint szombat este fél 12-kor kezdődött volna a közvetítés, de mikor 23:25-kor rámentem az oldalra, akkor már rég tartott, ráadásul pont a Red-del kezdődött, szóval őket nem is láttam. :( Azért jöjjön tőlük egy aznap esti felvétel:

 

Utánuk lépett fel a NewSong nevű -számomra eddig ismeretlen- formáció, melynek közepe felé kapcsolódtam be a közvetítésbe. Itt tenném hozzá, hogy néha 2-3 másodpercre megakadozott a felvétel, de egyébként nagyon jó minőségű volt mind a kép, mind pedig a hang.
Az ő távozásuk után Francesca Battistelli vette át a mikrofont, akinek mind a személyiségéről, mind pedig a stílusáról látszódott, hogy egy életvidám nő. Eddig nem ismertem a dalait, de nagyon tetszettek az ott elénekeltek, hihetetlenül hangulatosak voltak, ő pedig végig mosolygott. Öröm volt nézni és hallgatni, még így is, hogy nem élőben láttam. Utólag keresgéltem, hogy milyen művek kerültek a repertoárjába, és többek között előadta a Beautiful, Beautiful-t és az új lemezéről a This Is The Stuff-ot is.
A színpadot elhagyva és a pakolást (reklámozást) befejezve lépett színre a David Crowder Band. Tőlük ismertem néhány dalt, de nem mondanám magam rajongónak. Mindenesetre kíváncsi voltam rájuk is, elég érdekes zenét játszanak. Csalódást nem okoztak, sőt annak külön örültem, hogy az egyik kedvencem (Shadow) is bekerült a választott művek közé. A legnagyobb izgalmat azonban nem az ő fellépésük jelentette az élő közvetítésnél - sajnos(?!). Ugyanis a weblapon egy facebook cset is volt, ahol az élő közvetítést figyelők oszthatták meg véleményüket, észrevételeiket egymással. Ez még annyira nem is lett volna érdekes, inkább az a pillanat, amikor Michael Barnes -a Red énekese- fellépett. Persze mindenki egyből elkezdte kérdezgetni, turnékról, az ott fellépő együttesekről, ő pedig készségesen válaszolt. Ez mind szép és jó volt mindaddig, amíg le nem fagyott az oldal a cset miatt és ki kellett lépnem és hosszú DCB koncertélmény perceket vesztettem el. :( Azért róluk is készült egy videó felvétel a helyszínen, csak nem túl előnyös pozícióból: 

Természetesen a fellépők között volt némi promóció, illetve néhány gondolatot, bizonyságot osztott meg 1-1 ember, ezen az estén Tony Nolan feladata volt mindez. Azonban ez nem bizonyult elegendő időnek a színpadon lévő hangszerek lecserélésére, így 20 perc szünet következett. Persze mi -online nézők sem unatkoztunk, hiszen leadtak egy KJ-52 klipet; egy rövid Kutless interjút - melyben legutóbbi kiadásukról beszéltek a srácok; némi Hear It First reklámot; Chris August - Starry Night dalának akusztikus verzióját; a Newsboys új, Miracles című videóját; majd utána őket kérdezték a WJ 2011 kapcsán; végül de nem utolsó sorban pedig a Redhez intéztek néhány kérdőjeles mondatot. Így a reklámot sem volt nehéz túlélni (pedig már rendesen hajnalban jártunk), ilyen kéne mindig mindenhova. :) Hirtelen megszakítva a marketing blokkot a színpadon KJ-52-tól és társaitól tanulhattunk tweezy dance-t. Most hogy így utána néztem, csak ennyit tudok rá mondani: LOL
Na de ne is szaporítsuk a szavakat, hiszen ezután a színpadon termett az egyik legkedvencebb együttesem a turné fellépői közül: a Kutless. Kb. fél órát játszottak, de annyira jóó volt. Sajnálom, hogy nem láthattam őket élőben fellépni, hihetetlen élmény lehet. Igaz, mintha a hangosítás nem lett volna a magaslaton, mert itt online úgy hallatszott, mintha a hangszerek és az ének külön úton járna, mintha egymásról nem tudnának néha. Kicsit zavaró volt, de azért túléltem. Főleg a legutolsó - It Is Well lemezükről énekeltek, olyanok mint az It Is Well, a Give Us Clean Hand, a Remember Me, az Everything I Need, a Whait Faith Can Do, de persze a régebbi Strong Tower sláger sem maradhatott el. Közben néhány mondatot is beszélt a hitéről Jon, két dalt pedig ő zongorázott el. Élmény volt. Pici "csalódottság" volt bennem, hogy régebbi pörgős rock szerzeményeket nem vettek elő, de azért így is örültem nekik.

Amíg a színpadon pakoltak, addig Chris August játszott el egy saját dalt; nekem pedig már csukódtak a szemeim, de úgy voltam, hogyha eddig fent maradtam, akkor végignézem. Közben olvasgattam oldalt a csetet, és így egyből felébredtem. Írja egy srác, hogy ő már hatszor (!!!) látta élőben a Kutless-t, egy lány beírja hogy holnap lép fel a gyülijükben a Sanctus Real, egy másik pedig megemlíti, hogy április elején koncertezik a gyülijükben Toby Mac (!!!). És akkor ilyenkor örüljek, hogy Magyarországon élek. Hát köszönöm szépen.
Végül, de nem utolsó sorban pedig érkezett a turné központjában álló Newsboys.Rájuk különösképpen kíváncsi voltam, mivel nyáron fellépnek Szlovákiában is, ahová elmegyünk megnézni őket. Egyszerűen hihetetlen arcok! Hatalmas show-t csináltak, nem véletlenül voltak az utolsók. Az énekes (Tait) teljesen fel volt dobva, feltáncolta magát a színpadra, de amúgy is mindig pörgött jobbra-balra, mint egy energiabomba. :) Oldalt a cseten meg mikor megjelent az együttes a színpadon mindenki beírogatta, hogy DUNCAAAAN én meg így néztem, hogy mi bajuk van?! :D Végül megértettem, hogy miért szeretik annyira a dobost; ő is tiszta flúgos, mindenféle fejeket bevág, a dobolást is különleges módon űzi. Szóval látványból, hangulatból nem volt hiány, emellett még nagyszerű számokat is énekeltek; elhangzott a Born Again, a Miracle, feldolgozásként a Mighty To Save, külön örömömre egy régi slágerük a Breakfast, [a közteseket nem ismertem], utoljára pedig KJ-52-vel Toby Mac - Jesus Freaks című dala. Hát az hatalmas volt! Sajnos erről nincs felvétel arról az estéről, csak a klipes dalukról:

Visszatérve pedig a show-ra, a látványra is odafigyeltek. Ahogy a videóban is látjátok a tagokat külön emelvényeken mozgatták, ráadásul a dobost nem csak hogy felemelték és megdöntötték, de még többször 360 °-os köröket is írtak vele a dalok közben. :D

Ez után már lekapcsoltam, mert hajnali 3:10 volt, és kicsit álmos voltam. De hatalmas élmény volt még így online is; nem bántam meg, hogy megnéztem, sőt kifejezetten örülök, hogy nem hagytam ki. Te viszont sajnálhatod, hogy kihagytad, szóval máskor hallgass rám és nézd! :)

Még több képet találsz az estéről errefelé.

Szólj hozzá!

Címkék: koncert red élmény közvetítés kutless turné winter jam david crowder band francesca battistelli kj 52 newsboys


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr52759594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása