hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2011.03.14. 00:34 hajnalicsillag

vége az emberi erőlködésnek.

Néhány hónapja furcsa dolog történt velem... vagyis akkor még nem tűnt annak. Megismertem egy új embert, mely utólag látva nem hiszem, hogy véletlen volt.

A blogomból, elmondásomból már ismerhetitek valamennyire, de igazából még nekem se engedte, hogy igazán megismerjem. Úgy éreztem nem véletlenül kerültem vele kapcsolatba, próbáltam rá hatással lenni, barátkozni vele, átadni valamit a saját életemből, átélt dolgaimból. Nem tudom ez mennyire sikerült, mindenesetre úgy érzem, hogy amit emberileg lehetett, azt megtettem. Akik ismernek, azok tudják hogy egy szívem csücske emberről beszélünk, még akkor is, ha fordítva nincs így. Igazából nagyon nehéz eset, sokszor nekem is olyanokat mondott, amik rosszul estek, esetleg meg is bántott vele. Ilyenkor volt, hogy nem beszéltünk néhány napig, de veszekedni nem láttam értelmét meg kedvem sem volt hozzá. (persze voltak kivételek, amikor már nem bírtam szó nélkül hagyni 1-1 dolgot; de cserébe megkaptam az én kis "idegesítéseimet".)Talán így bennem is erősödött valami, hogy jobban el tudjam fogadni a kritikát, még ha nem is értek vele mindig egyet. Sokan körülöttem nem értették, hogy mégis miért foglalkozom vele, sőt még Ő maga sem. Tudtam, hogy ennek egy sokkal komolyabb magyarázata van, és nem számított, hogy nem értenek meg mások, mert nekem a szívemen volt/van ez az egész helyzet, és ez többet jelent minden emberi szónál.
Néha úgy éreztem, hogy nekem jobban megnyílik mint a körülötte lévőknek, talán őszintébb is, de az igazi érzelmeit még nekem se akarta/ tudta megmutatni. Pedig néha láttam, éreztem benne azt, ami minden érző emberben ott lakozik. Igyekeztem megérteni annak ellenére, hogy eléggé különbözik a gondolkozásunk, mondhatni ellentétes a személyiségünk. Ennek ellenére én megszerettem mint embert, fontos lett számomra, ezért sem sajnálom a rá fordított időmet, energiámat. Tudom, hogy jó dolgokba, emberbe fordítom/ fordítottam. :)
Mostanra azonban már olyan szintre ért a kapcsolatunk, melyet tovább építeni elég nehéz. Nem mintha rosszba lennénk, csupán nagyon kiéleződtek az ellentétek közöttünk, nincs ami összekapcsolna minket. Utolsó beszélgetésünkkor megállapítottuk, hogy ősztől nem nagyon fogunk beszélni - mivel az én életem megváltozik, őt pedig nem fogja érdekelni hogy mi van velem. És egy így igaz. Sajnos. Azt mondta, hogy mások is meghallgatják, másoknak is elmondhat mindent, így összegezve nincs már rám szüksége. Nincs már miről beszélnünk - ahogy helyeselte is. Azért nem fogom feltartani, hogy elmeséljek neki valamit, ami nem érdekli őt, Ő pedig nem mesél el nekem olyat, amiről tudnánk beszélni.
Nem fogom fel kudarcként, mert úgy érzem ami rám volt bízva, amire emberileg képes voltam, azt megtettem. Picit csalódott vagyok, hogy így alakul az egész, pedig úgy érzem, hogy a megfelelő bizalom kialakult..talán. Nem mondom, hogy lemondok róla, vagy ennyi volt, csupán egy pihentető állapotba érkezett ez az egész, amikor már nem nekem kell cselekednem. Ettől függetlenül szeretem (ezt mondtam is neki), ha látom integetek neki, talán még találkozunk is hosszabb időre, de nincs mit erőltetni.
Várom a további bölcsességet és útmutatást fentről. :)

komment

Címkék: élet szeretet kapcsolatok útmutatás emberi erőlködés


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr532737163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása