hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2010.09.27. 15:49 hajnalicsillag

vidám reggelem volt.

Hétfő reggel. Mi jellemző rá? Mindenki "nem akarom ezt a hetet, utálom a hétfőt" fejjel ül a buszon, vagy éppen becsukott szemmel próbál koncentrálni hátha egyik pillanatban valami álompor hullik a szemeire, és néhány pillanatig el tud menekülni a nyüzsgés elől. Mert igen, hétfő a tömegről is szól. Legtöbbször már teli van a busz, de ma kivételesen szerencsém volt. Egy lány mellé le tudtam ülni. Szokásos hétköznap reggel volt, ráadásul most még az eső is szakadt...

Miután leültem elővettem a kis lejátszómat, hogy kedvenc zenéimmel megnyugvást és békét árasszak szívembe. Tudtam, hogy a mellettem ülő leszáll a város elején, így összepakoltam magam, hogy majd ki tudjam engedni. Miután leszállt beljebb ültem és egy srác megkérdezte, hogy leülhet-e. Mondtam neki, hogy persze. Vártam, hogy beérjünk a városba (az út Petényből ilyen 40 perc kb.). Egyszer csak megbök a srác, és kérdezi, hogy mindig ennyien vannak ezen a buszon, meg mindig ilyen a 'hangulat'. Mert hogy szinte minden nap jönnek babakocsival, vagy van hogy 2 babakocsis (amiből ráadásul az egyik anyuka ikrekkel), és természetesen a mi buszunkat válasszák és reggel 7 óra előtt nagyon kellemes hallgatni a gyereksírást, meg ahogy az öregek morgolódnak, hogy mi fiatalok nem adjuk át a helyünket. Szóval mondja, hogy ezért hozott ma mp3-at direkt, mert ezt már nem bírja. Akkor kérdezte, hogy hogy hívnak, bemutatkozott, kezet fogtunk, akkor kérdezte, hogy mit tanulok és hova megyek, ő is elmondta. Hétfőnként mindig a tiszkbe vagyunk gyakorlaton, és bár különböző suliba járunk, de ők is szoktak ott lenni, és ma is a tiszkbe vannak, és akkor mondja, hogy most legalább nem kell egyedül mennie. Leszálltunk a buszról, mondtam, hogy még megyek pékségbe kaját venni, akkor eljött velem oda. Aztán út közben még bementem egy boltba zsebkendőt venni. Oda is eljött. Közben ugye esett az eső,  és fogtam az esernyőt és tartottam neki is, hogy ne ázzon, aztán felajánlotta, hogy tartsa szívesen, mert ő 190 cm és úgy mégis jobb lenne. :D Kérdezte, hogy van egy nővérem, mert így látásból gondolja. Mondtam, hogy igen. Aztán ütközben így beszélgettünk, mondta mi a hobbija, meg hogy tud franciául, meg kérdezgetett, ilyenek. Jókat nevettem közbe. :D Kb. ilyen 10 perc az út a tiszkbe. Jó volt, hogy nem mentem egyedül, mert egyébként mindig egyedül megyek fel, és elmegyek 2 suttyó iskola mellett, ahová sok nem szimpatikus ember jár. Na mindegy, aztán mondta, a tiszknél, hogy ő még nem megy be, akkor odaadta az esernyőmet, én megköszöntem és mondta, hogy akkor a buszon még találkozunk. :D

Ennyi a nagy sztori. Igazából nekem elég vicces volt, lehet másnak nem az. De nem minden nap történik velem ilyesmi. :D Vicces volt. :D

komment

Címkék: suli emberek vicces vidám


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr582327123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nittaa 2010.09.28. 01:13:07

Ki volt az illető?:D

kulsztaff 2010.09.29. 10:09:53

". Szóval mondja, hogy ezért hozott ma mp3-at direkt, mert ezt már nem bírja"

De csak nem használta.:D Amúgy ha helyes fiú, akkor hajrá... ;))):P

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2010.09.29. 17:18:19

használta, amíg le nem ült mellém. :D
köszi Balázs, de fiatalabbakkal nem kezdek ki. :D

Thomasso :) 2010.10.03. 10:52:24

@hajnalicsillag: Lehet, hogy te nem, de sztem ő már kikezdett veled, szal mindegy...

hajnalicsillag · http://hajnalcsillag.blog.hu/ 2010.10.03. 21:27:39

@Thomasso :): ezt nem értem. hogy érted, hogy szerinted már kikezdett velem?
süti beállítások módosítása