hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2010.02.05. 22:03 hajnalicsillag

kreatív blogger - avagy milyen vagy te?!

Először is köszönöm a "játék" lehetőséget Tomának, akit bár még nem ismerek, de örömmel fogadtam az invitálást, meg a linkelést is! :) Azt a feladatot kaptam, hogy írjak magamról hét dolgot, majd továbbítsam a felhívást 7 embereknek, hogy ők is kibontakoztathassák a kreativitásukat.

Na, következzen az a hét fő dolog, amit érdemes rólam tudni:

1, Nem kopi, de mégis nálam is az első pont ugyanaz, mint Tománál, tehát én is keresztény vagyok. Nagyon hálás vagyok Istennek, azért a hatalmas kegyelemért, amit kaptam tőle. Hogy érezhetem mindig a szeretet, minden pillanatban számíthatok rá, és bátran rábízom az életem, mert tudom, hogy ő úgy fogja irányítani ahogy nekem a legjobb lesz. Persze bennem is vannak kérdések, kíváncsiság a jövővel kapcsolatban, de tudom hogy mindenre választ fogok kapni, csak türelmesnek és hűségesnek kell lennem. Ahogy van a dal is: minden nap áldásban járok.. és ezt tényleg megélem! :)

2, A becenevem: hajnalcsillag. Néhány éve, mikor létezett olyan, hogy vájtfül cset, akkor ki kellett valami nick nevet találnom. Ekkor jutott eszembe a hajnalcsillag. Igazából semmi történet nem kapcsolódik hozzá, meg semmi extra, egyszerűen ez pattant ki a fejemből. Az azóta eltelt időben online szinte már csak ezt a szót használom, mert szinte így mindenki tisztában van vele, hogy én vagyok. Hallgatok a hajnalcsillagra, hcs-ra, de emellett jó pár becenevet kaptam az eredeti keresztnevemből. Na ezekhez már tartozik történet is, de most az túl hosszú lenne leírni. Most inkább csak felsorolom: Szilvika (Nikitől), Szilvu (Evitől), Szilvió (bolti tanártól), Szilvi (a legáltalánosabb), ezen kívül a Szilvikét nagyon nem szeretem, meg amikor Balázs leSziszikéz.

3, Cikkíró vagyok egy zenei portálon, melynek neve Krosskult. Ennek is megvan a háttérsztorija, melynek a lényege az, hogy egyszer kommentáltam az oldalra. Akkor kiderült, hogy petényi vagyok, Bercivel valahogy felvettük a kapcsolatot, majd ő ajánlott be az oldalra. Hát, mit is mondjak erről? Szeretek írni, azt mondják tudok is, csak épp nem zenei témában. Fontos számomra a zene, és amit a kero zenészek ez által közvetítenek a hallgatóknak. Értékesnek és építőnek tartom mindezt, ezért is csinálom ezt a "mellékállást - főhobbit". Hiszem, hogy lesz eredménye mindennek, amit csinálunk, de ez nem is a mi érdemünk lesz, mert mi is csak eszközök vagyunk. Amíg lesz energiám, időm és látom értelmét, addig szeretném csinálni, utána majd meglátjuk mi lesz. Zenerajongónak nem nevezném magam, mivel nem zenélek, nem tölti ki a napom 20 óráját, és nem is tudok sokat a zenéről, zenészekről, albumokról. stb.. És hogy akkor mégis mi közöm egy nívós zenekritikus oldalhoz? hát ez jó kérdés. :) Ettől függetlenül szeretek zenét hallgatni és sok jó, vidám koncertre járni.

4, Álomvilágban élő, naivnak titulált felnövőben lévő kislány vagyok. Igen. 19 éves lettem idén, mégis sokan egy naiv kislánynak látnak, gondolnak. Azt hiszem ezek az emberek tévednek/nem ismernek igazán. Lehet, hogy egy külső személynek a viselkedésem alapján óvodásnak tűnök néha, vagy a megnyilvánulásaim egy 10 éveshez képest elviselhetetlenek, de ettől függetlenül gondolkodásban érett embernek tartom magam. A komoly döntéseket nem viccelem el, tudom miben hol a határ, tudom hol kell nemet mondani. Azt nem mondom, hogy bölcs vagyok, mert ez egy másik kérdés, de hiszem, hogy az életem jó irányban halad és egyszer egy elismert, igazán okos ember leszek - ami tervben van. Ahogy szoktam mondani: lehet hogy naiv vagyok, de hülye azért nem. Lehet, hogy mások kinevetnek, kihasználják azt amilyen vagyok, de én vagyok olyan értelmi szinten, hogy ezt észrevegyem és utána tudjam, hogy kell bánni ezzel az emberrel (nem kell értened). Ezen kívül álmodozó vagyok, szó szerint is, mivel sokat álmodok, és képletesen is, mert sokszor képzelem magam jobb helyzetekben. Ez nem azt jelenti, hogy nem vagyok reális, sőt! Csak ebből kifolyólag, amiről álmodozok, azért igyekszem tenni is. Céltudatos vagyok. Tehát tettekben lehet kislánynak tűnök, de gondolkodásban már felnövök lassan. Ja igen, és jó az emberismeretem is. Lehet, hogy ez egonak hallatszik, de sokszor látom hogy az emberek milyenek a mutatott képük mögött. Persze ez nem azt jelenti, hogy én nem csalódok senkiben. Kinevethetsz, de ezzel nem engem bántasz. :)

5, A másik hobbim a kreativitás. Régen több időm volt ilyenekre, de azért igyekszem mostanában is. Szeretek másokat meglepni, ajándékot készíteni, az emberek arcára mosolyt csalni. A kedvenc boltom a hobbi bolt, és ha nagy leszek akkor szeretnék egy sajátot! :) Örülök amikor azt mondják, hogy kreatív vagyok, pedig általában nincsenek ötleteim. Egyszer csak jön az ihlet.

6. Falusi vagyok. Ez olyan hétköznapian hangzik, de mégsem ilyen egyszerű. Falun élni teljesen más, mint városban lakni. Meg kell tanulnod rengeteg dolgot, ami a másik számára természetes. Például van kerted, állatkáid, növényeid, amikkel törődni kell, tudni kell hogy mit szabad és mit nem. Sok okosságot és élettapasztalatot lehet itt szerezni tanulás nélkül. Ezért is szoktam mondani, hogy faluból okos vagyok! :) Na meg a felsőpetényi tájszólás: máma, rizsa és a többi. De ez még nem azt jelenti, hogy primitív lény lennék. Persze szerintem észrevehető a két ember közötti különbség mind jellemben, mind viselkedésben. Itt mindenki tudja rólad ki vagyok, még akkor is, ha te nem tudod a másikról. Nincsenek terveim, hogy a jövőben hol szeretnék élni. Mindennek van előnye és hátránya. Tény hogy az első otthonom Felsőpetény, a második Vác, a harmadik Budapest és ha választhatnék, akkor azt hiszem Székesfehérvárom tölteném az időmet. :)

7. Nem tudom mi lenne még olyan fontos, hogy kiemeljem magammal kapcsolatban. Jöjjön inkább egy ilyen általános. Minden tavasszal elmegyek a közeli erdőbe egyedül ibolyát szedni kis csokrokba. Kis koromban szeretem ismeretlen helyeket bejárni, akár egyedül, nem féltem attól, hogy eltévedek. Mára már ellustultam kicsit, de a kalandvágy még mindig bennem van. A pókoktól olyan szinten félek, hogyha meglátok egyet képes vagyok addig hisztizni még valaki le nem csapja. Egyébként a természetben szívesen játszok hangyákkal, vagy más kis testű élőlényekkel. Azt nagyon nem bírom, ha valaki elkezd okoskodni és egy tudatlan kis lénynek hisz. Nem káromkodom, semmilyen szinten. :) Talán mostanára az egyik legfőbb erényem az őszinteség lett. Próbálom ezt minden helyzetben alkalmazni és azt hiszem sikerül is. Nem szeretem amikor a tesóm turkál a cuccaim közt, miközben ő felháborodik ha hozzáérek valamihez az asztalán. Szeretek sütni mindenfélét. Ha olyan kedvem van egyszerűen nekikezdek és alkotok valamit. Kis koromban hozzám se lehetett szólni, mert egyből sírtam. Hihetetlenül sértődékeny és érzékeny voltam. Mára nagyjából kinőttem ezt. Nem szeretem amikor beáltalánosítanak, hogyha kero vagyok és petényi, akkor alap hogy baptista. Pedig nem. Nem szeretem az ezzel kapcsolatos vicceket, és azt hogy ezért elítélnek mert nem oda járunk. Van amikor szeretek a középpontban lenni, ilyenkor sokat beszélek, de könnyen zavarba lehet hozni. Ugyanakkor szerintem van bennem egy kis titokzatosság, mert bár elég nyílt személyiség vagyok, mindenkinél tudok olyat mondani, amiről nem beszéltem neki. Tudok úszni, de nem szoktam. A növények mellett ismerek néhány gombafajt is, olyannyira, hogy korábban volt hogy egyedül elindultam gyűjtögetni. Szeretek másokat megnevetetni az olyan mondatokkal, mint: Az érzékenységemet anyukámtól örököltem, a jókedvemet apukámtól, de az optimizmusom egyedülálló a családban. Idegeneknek nem adom meg a telefonszámomat és az msn címemet. Nem szeretném hogy feleslegesen zaklasson bárki is. Számomra ez egy privát információ, amiket "ki kell érdemelni". Még sok mindent tudnék írni azt hiszem, de nem kell több már. :) Aki olvassa a blogomat az úgyis átlátja milyen vagyok.

Hát, akkor az általam választott 7 blogíró: Balázs, Tamás, BerciXcore, Peti, Anett, Jonatán és Judit. Na, azt hiszem itt az a lényeg, hogy olyan embereket kell linkelni, akiket még nem linkeltek (szal érdemes visszafelé olvasni :)).

És a feladat:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam.

4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem õket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

 

2 komment

Címkék: érdekes játék kérdések vidám személyiség


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr911732875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azlok23 2010.02.10. 00:14:42

Hali!

Köszi a meghívást a játékba. Nincs nagyon ídőm mostanában, de tetszik! : )

kulsztaff 2010.02.13. 12:47:42

nézd meg, és tagadja, hogy szereti amikor lesziszikézem :D ejjejj. :P
(ja, és kész az enyém is)
süti beállítások módosítása