hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.10.24. 22:27 hajnalicsillag

szünet.

Nálam a szünet fogalma egyenlő azzal, hogy itthon vagyok - jobb esetben - de mégis mindig van valmi dolgom. Szóval nálam az se a pihenést jelöli, hanem egy olyan helyzetet, amikor "dolgoznom kell". Így van ez a mostani őszivel is, itthon vagyok, de akkor is minden nap házit írok, illetve írnom kéne a krosskultra, meg még itthon is segítsek, és így már írtam egy listát, hogy mennyi teendőm lenne ez alatt a pár nap alatt. Ez a hét hamar elrepült, de van még egy teljes, aminek majdnem minden napján megyek valahova, és megkell írnom egy tök hosszú üzleti tervet házidogába - ami igazából 20 oldal, de nekem csak 5-nek kell lennie -, és még.. na mindegy, nem sorolom, mert ez senkit nem érdekel. Szóval adott a szünet, amikor pihenni kéne, csak éppen ezeregymillió más dolog is akad.

Szólj hozzá!

Címkék: iskolás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr701472814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása