hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.10.05. 22:36 hajnalicsillag

nem.

Mostanában elég sok kérdés felmerült bennem. Sokat őrlödtem bizonyos dolgokban. Nem akartam beleélni magam semmibe, mert tudtam, hogy utána rosszabb lesz, de mégis kellemes képek jöttek elém. De egyik nap megértettem, hogy nem. Nem szabad, hogy az emberi kíváncsiságom vezéreljen, és hogy elfelejtkezzem mind arról a jóról, ami mostanában történt velem. Hogy hálátlanul elforduljak és valami olyan után menjek, ami nem kedves Isten számára. Szóval így arra jutottam, hogy nem. Lehet, hogy amikor oda érkezem netán, akkor fájni fog, hogy kimondjam, vagy megbántok vele valakit, de mégis tudom, hogy ez a helyes és ezt kell tennem. De még nincs itt az ideje, lehet hogy nem is lesz. De ha igen, akkor tudom mit kell mondanom. Nem baj ha nem érted, itt az a lényeg, hogy: NEM.

1 komment

Címkék: kérdések érzések


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr671430379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

--shine-- 2009.10.09. 20:25:14

wow,ez tök jó volt (Y)
szerintem én értem..
legalábbis ismerős a helyzet :]
süti beállítások módosítása