hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.08.12. 18:00 hajnalicsillag

múlt heti káosz - első rész.

A múlt hetem elég sűrűn be volt programozva. Kezdjük az előtte lévő vasárnap estével, amikor is megbeszélés volt a következő hétről.


Már akkor tudtam: az előttünk levő hét kemény lesz. Kezdjük is egyből a hétfővel, amikor ismét reggel kellett mennem dolgozni, de már az utolsó hetemet kezdtem meg. Munka után hazajöttem, és rá egy órával már utaztam is Vácra, mert még muffint papírt kellett vennem, hogy sütni tudjak másnap. Délután 5 után értem haza fáradtan. Úgy volt, hogy elvileg kialszom magam, de végül nem igazán sikerült. Reggel ismét kelés, majd munka, és mikor hazaértem fél 4-kor egyből nekiálltam sütni. Három félét sütöttem, úgy hogy, 50 fok volt a konyhában. Végülis 4 óra alatt kész lettem az ennivalóval, aztán tesómmal elvittük a még forró sütiket az unokatesómékhoz, ahol már folyt a disznógyilkolás. Este hétkor kezdték, mert hogy így nem volt meleg, mint nappal. És ha már erről mesélek, akkor jöjjön néhány kép:

ez még egy albumborítónak is elmenne:

gondolj bele, hogy ezt eszed:

volt pia, meg süti is:

 

itt pedig az egyik fejét szedik szét:

 

Szóval így néz ki egy disznócsapás képekben. Mivel én nem vagyok aktív munkás ezekben az eseményekben, zöldséget nem volt kedvem pucolni, meg egyébként is fáradt voltam, ezért fényképeztem. Most biztos pár ember meglepődött, hogy a plázába vásárló lány élvezi ezt, és még írt valamennyire hozzá. :D Sok mindent nem tudtok még a falusi életről, amit én már tudok. :P :)

Szóval ott voltunk, de vihar kerekedett. Aztán a dolgozó munkásembereknek fél 11 után volt vacsora?! Vagy nem is tudom minek nevezzük az ilyen későn tartott lakomát. Majd fél 12-kor én is ehettem volna, de úgyis csak a májat eszem meg az ott elém rakott ételek közül. De már túl késő volt, meg álmos is voltam, ezért inkább hazajöttem. Megfürödtem, aztán éjfél után ágyba kerültem. Durva volt, mert 4 órát aludtam, aztán pedig 9-et dolgoztam. Kicsit kómás aznap. Reggel ötkör, mikor mentem ki a buszhoz, akkor még beugortam uncsitesómékhoz megnézni mi a helyzet, mivel ott laknak a buszmegálló mellett majdnem. Pont akkora végeztek, de láttam, hogy már apukám is keresztbe lát. Aztán mentem dolgozni, néha lassan telt a nap, néha picit gyorsabban. Mikor hazajöttem fél 4-kor beugortam még, mert hívtak, akkor ott ebédeltem, és hazajöttem. Aludnom kellett volna, de nem tettem. Másnap ismét korán kelés, de az utolsó munkanapomra virradtam.

Szólj hozzá!

Címkék: élmények disznócsapás


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr231305529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása