hajnalcsillag

A mindennapjaim és amikor az életem elvont pillanatait élem meg.

Utolsó kommentek

  • hajnalicsillag: @Kata Oross: szia! igen felhasználhatod, de a végére írd oda, hogy részlet - és a nevemet (Tóth Sz... (2013.08.01. 13:15) Kari Jobe - Where I Find You
  • Kata Oross: Nagyon szeretem Karit és a dalait. Meg szeretném kérdezni, hogy használhatom-e ezt a szöveget, job... (2013.08.01. 10:09) Kari Jobe - Where I Find You
  • viteez: ez így van, csak nehéz megtalálni a középutat a visszahúzódó, egészséges, és nyomulós között ;) (2013.05.13. 21:47) első látás után randi.
  • hajnalicsillag: @viteez: ezt értem és egyetértek, de attól, hogy valakinek van férje/ felesége van, attól még korá... (2013.05.13. 21:09) első látás után randi.
  • viteez: @hajnalicsillag: ha a keresztyén értékrend alapján indulunk el, akkor csak egy házasság van és nin... (2013.05.13. 18:33) első látás után randi.
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

2009.01.16. 22:11 hajnalicsillag

rossz nekik?

Ma ahogy utaztunk Pestre vonattal, figyelmes lettem néhány emberre. Észrevettem, hogy mutogatnak egymásnak, mármint ilyen jelbeszéddel. Gondolom süket - némák voltak. Aztán elővettem az iPodomat, és akkor döbbentem rá, hogy jéé. Ők lehet, vagyis valószínű, hogy nem hallanak semmilyen hangot, max nagyon alacsony szinten. Épp elindítottam egy dalt, mikor belegondoltam, hogy milyen lehet az életük zene nélkül. Itt persze nem csak az együttesek által játszott muzsikákra kell gondolni, hanem bármilyen hangra. A tavaszi madárcsicsergésre, a figyelmeztető hangokra, az érzelmeket kimutató hangjelenségre, és még számtalan dologra. Egy pillanatra leállítottam a zenét, majd arra gondoltam, hogy mi lenne velem zene nélkül. Egyszerűen szörnyű lenne. Azt hiszem kevesebb vidám pillanat lenne az életemben, kevesebb embert ismernék, tudatlanabb lennék, és talán még depressziós is. Viszont ezeknek az embereknek az arcán nem látszodott semmilyen szomorúság, sőt még néha elejtettek egy - egy mosolyt is. Ezek szerint boldogok. Remélem, hogy ami jó dolgokat nem tudnak megtapasztalni, azt másban visszakapják többszörösen, és ettől életvidámak lesznek.

komment

Címkék: kérdések


A bejegyzés trackback címe:

https://hajnalcsillag.blog.hu/api/trackback/id/tr12882620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kulsztaff 2009.01.23. 17:53:54

Háhh, pont ilyeneken gondolkoztam egy pár hónapja, hogyha választani kéne, hogy süket vagy vak legyek (háhá), akkor melyiket választanám, és hát elég durva lenne... Nómjuzik, nólájf, ahogy az egyik apostol mondta, azthiszem.:D

(harmadjára csak összejön)

Thomasso :) 2009.02.01. 16:44:00

Hali!
Ez igazán kedves gondolat, és biztos lehetsz benne, hogy amennyit vesztettek, annak többszörösét kapják, sőt, már meg is kapták, ha jól olvasom a bejegyzésedet. (Ilyen állapotban már az önfeledt beszélgetés, mosolygás óriási teljesítmény / ajándék.)
süti beállítások módosítása